FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Atherinomorus
Atherinomorus lacunosus (Hardyhead silverside)
Atherinomorus

? Atherinomorus Fowler, 1903, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Atheriniformes) būrio (Atherinidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Angilija (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Australija (7), Bachreinas (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Bermudai (1), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Džibutis (1), Egiptas (2), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (8), Guamas (2), Gvatemala (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (6), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (8), Iranas (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (3), Jemenas (2), Jordanija (2), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (5), Kaimanų salos (1), Kambodža (1), Kenija (1), Kinija (3), Kipras (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (1), Komorai (2), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuveitas (2), Madagaskaras (3), Majotas (1), Malaizija (4), Martinika (1), Maršalo salos (2), Mauricijus (2), Meksika (1), Mianmaras (2), Mikronezija (4), Montseratas (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (2), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (4), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (3), Samoa (1), Saudo Arabija (3), Seišeliai (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Singapūras (1), Somalis (1), Sudanas (2), Tailandas (2), Taivanas (2), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (2), Venesuela (1), Vietnamas (2), Šri Lanka (2)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Atherinomorus aetholepis Kimura, Iwatsuki, Yoshino, 2002
  2.  ? Atherinomorus balabacensis Seale, 1910
  3.  ? Atherinomorus capricornensis Woodland, 1961
  4.  ? Atherinomorus duodecimalis Valenciennes, 1835
  5.  ? Atherinomorus endrachtensis Quoy, Gaimard, 1825
  6.  ? Atherinomorus insularum Jordan, Evermann, 1903
  7.  ? Atherinomorus lacunosus Forster, 1801
  8.  ? Atherinomorus lineatus Albert Günther, 1872
  9.  ? Atherinomorus regina Seale, 1910
  10.  ? Atherinomorus stipes Müller, Troschel, 1848
  11.  ? Atherinomorus vaigiensis Quoy, Gaimard, 1825

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Atherinomorus Fowler, 1903. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Fowler, H. W. (1903) Descriptions of new, little known, and typical Atherinidae. Proceedings of the Academy of Natural Sciences of Philadelphia. 55: 727-742, Pls. 41-44.
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 5 šeimos  
      11 rūšių
  Būrys
Aterinžuvės
(Atheriniformes)
    Gentis
(Atherinomorus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Aterininės
(Atherinidae)

Išnašos Redaguoti