FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Athene
Burrowing Owl - natures pics
Spotted Owlet (Athene brama)
Athene noctua (cropped)

Pelėdikės - Athene Boie, 1822, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Strigiformes) būrio (Strigidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Alžyras (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Aruba (1), Austrija (1), Bahamai (1), Baltarusija (1), Bangladešas (2), Belgija (1), Bolivija (1), Bosnija ir Hercegovina (1), Brazilija (1), Bulgarija (1), Danija (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Estija (1), Etiopija (1), Gajana (1), Graikija (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Indija (2), Irakas (1), Iranas (2), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Juodkalnija (1), Kanada (1), Kazachija (1), Kinija (1), Kipras (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Laosas (1), Lenkija (2), Marokas (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Monakas (1), Mongolija (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (1), Nyderlandai (1), Pakistanas (2), Palestina (1), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Rumunija (1), Rusija (1), Salvadoras (1), Serbija (1), Slovakija (1), Somalis (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Turkmėnija (1), Urugvajus (1), Uzbekija (1), Venesuela (1), Vengrija (1), Vokietija (1), Čekija (1), Čilė (1), Švedija (1), Šveicarija (1). 

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Athene. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Athene. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      3 rūšys
  Būrys
Pelėdiniai paukščiai
(Strigiformes)
    Gentis
Pelėdikės
(Athene)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Pelėdiniai
(Strigidae)

Išnašos Redaguoti