FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Astragalus
Astragalus centralpinus
Astragalus

Kulkšnė - Astragalus L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Fabales) eilės (Leguminosae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (111), Airija (1), Albanija (1), Alžyras (38), Andora (6), Argentina (60), Armėnija (53), Australija (5), Austrija (16), Azerbaidžanas (38), Belgija (2), Belizas (1), Bolivija (27), Bosnija ir Hercegovina (1), Brazilija (1), Bulgarija (16), Butanas (2), Danija (5), Egiptas (19), Ekvadoras (5), Eritrėja (1), Estija (3), Etiopija (2), Filipinai (1), Gana (2), Graikija (31), Gruzija (30), Gvatemala (2), Indija (34), Indonezija (1), Irakas (28), Iranas (303), Ispanija (64), Italija (26), Izraelis (32), Japonija (8), Jemenas (1), Jordanija (21), Jungtiniai Arabų Emyratai (2), Jungtinė Karalystė (11), Jungtinės Amerikos Valstijos (420), Juodkalnija (2), Kanada (45), Kataras (3), Kazachija (103), Kenija (1), Kinija (126), Kipras (5), Kirgizija (11), Kiribatis (5), Kolumbija (2), Kroatija (6), Lenkija (5), Libanas (3), Lietuva (1), Makedonija (3), Malavis (1), Malis (1), Marokas (46), Mauritanija (3), Meksika (100), Mongolija (16), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (13), Norvegija (8), Nyderlandai (4), Omanas (4), Pakistanas (21), Palestina (5), Peru (25), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (2), Portugalija (15), Prancūzija (32), Puerto Rikas (1), Rumunija (9), Rusija (107), Saudo Arabija (11), Serbija (1), Sirija (26), Slovakija (5), Slovėnija (3), Sudanas (2), Suomija (6), Svazilandas (2), Tadžikija (24), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (2), Tunisas (20), Turkija (93), Turkmėnija (63), Uganda (1), Ukraina (19), Urugvajus (2), Uzbekija (64), Vengrija (17), Vietnamas (2), Vokietija (19), Čekija (8), Čilė (44), Šiaurės Korėja (3), Švedija (16), Šveicarija (15), Žaliasis Kyšulys (2). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę (1), Grėsmingai nykstantys (4), Nykstantys (1), Pažeidžiami (3), Nekeliantys susirūpinimo (2), Trūksta duomenų (3).

Rūšys Redaguoti

A Redaguoti

B Redaguoti

C Redaguoti

D Redaguoti

E Redaguoti

F Redaguoti

G Redaguoti

H Redaguoti

I Redaguoti

J Redaguoti

K Redaguoti

L Redaguoti

M Redaguoti

N Redaguoti

O Redaguoti

P Redaguoti

Q Redaguoti

R Redaguoti

S Redaguoti

T Redaguoti

U Redaguoti

V Redaguoti

W Redaguoti

X Redaguoti

Y Redaguoti

Z Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

    0
   
Eilė
Pupiečiai
(Fabales)
  Šeima
(Leguminosae)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
      Gentis
Kulkšnė
(Astragalus)
  618 rūšių
     
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti