FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Asio
Long-eared Owl-Mindaugas Urbonas-1
Kalous pustovka zooohrada
20100216-mocho-diabo-hgfischer

Ausuotosios pelėdos - Asio Brisson, 1760, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Strigiformes) būrio (Strigidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

Viršugalvio šonuose yra dvi auselės, tačiau ne visų rūšių jos gerai išsivysčiusios. Rainelė geltona ar oranžinė. Sparnai siauri ir ilgi; kartais sparnų galai siekia uodegos galą. Kojos apaugusios plunksnomis iki nagų.

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (2), Airija (2), Alžyras (2), Angola (2), Argentina (3), Austrija (2), Belgija (1), Belizas (1), Bermudai (2), Bolivija (1), Botsvana (1), Brazilija (2), Danija (2), Dominikos Respublika (2), Egiptas (1), Ekvadoras (2), Estija (2), Etiopija (3), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gajana (2), Graikija (2), Grenlandija (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (2), Irakas (1), Iranas (2), Islandija (1), Ispanija (3), Italija (2), Izraelis (2), Japonija (2), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kaimanų salos (1), Kanada (2), Kazachija (2), Kenija (1), Kinija (2), Kipras (2), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuveitas (1), Laosas (1), Lenkija (2), Lesotas (1), Madagaskaras (3), Malavis (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (2), Mauritanija (1), Meksika (3), Mikronezija (1), Mongolija (1), Namibija (1), Nepalas (1), Nikaragva (1), Norvegija (2), Nyderlandai (2), Pakistanas (1), Palestina (1), Panama (1), Paragvajus (1), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (2), Portugalija (2), Prancūzija (2), Puerto Rikas (1), Rumunija (1), Rusija (2), Serbija (1), Sirija (2), Suomija (2), Surinamas (1), Svazilandas (1), Taivanas (2), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Tunisas (2), Turkija (1), Uganda (1), Urugvajus (1), Uzbekija (1), Venesuela (1), Vengrija (2), Vokietija (2), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čadas (1), Čekija (1), Čilė (1), Šiaurės Korėja (1), Švedija (2), Šveicarija (2). 

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Asio otus Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      9 rūšys
  Būrys
Pelėdiniai paukščiai
(Strigiformes)
    Gentis
Ausuotosios pelėdos
(Asio)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Pelėdiniai
(Strigidae)

Išnašos Redaguoti