FANDOM

Aruba
Flag of Aruba
LocationAruba
Vietininkas Aruboje
Angliškai Aruba
Vokiškai Aruba
Prancūziškai Aruba
Rusiškai Аруба

Aruba – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Aruboje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
1
  • 100px|link=Vištakė vienuolžuvė, Sergeant major school, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vištakė vienuolžuvė</td><td class="smwtype_str">Abudefduf saxatilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijainiai
Lelijainiai0
70
  • 100px|link=Agave vivipara
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agave vivipara</td><td class="smwtype_str">Agave vivipara</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
183
  • 100px|link=Abutilon hirtum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abutilon hirtum</td><td class="smwtype_str">Abutilon hirtum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
100
  • 100px|link=Actitis macularius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Actitis macularius</td><td class="smwtype_str">Actitis macularius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
77
  • 100px|link=Aliger gallus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aliger gallus</td><td class="smwtype_str">Aliger gallus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
1
  • 100px|link=Mustelus minicanis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mustelus minicanis</td><td class="smwtype_str">Mustelus minicanis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ropliai
Ropliai120
1
  • 100px|link=Nerodia sipedon
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nerodia sipedon</td><td class="smwtype_str">Nerodia sipedon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
19
  • 100px|link=Bathygobius soporator
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathygobius soporator</td><td class="smwtype_str">Bathygobius soporator</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Aruboje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Oceanites oceanicus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Oceanites oceanicus</td><td class="smwtype_str">Oceanites oceanicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Batrachoidiformes
Batrachoidiformes33
1
  • 100px|link=Thalassophryne megalops
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Thalassophryne megalops</td><td class="smwtype_str">Thalassophryne megalops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
1
  • 100px|link=Holocentrus rufus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Holocentrus rufus</td><td class="smwtype_str">Holocentrus rufus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
1
  • 100px|link=Cerithiopsis warmkae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithiopsis warmkae</td><td class="smwtype_str">Cerithiopsis warmkae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
1
  • 100px|link=Bulla striata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bulla striata</td><td class="smwtype_str">Bulla striata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
12
  • 100px|link=Bathygobius soporator
  • pilnas sąrašas
Flaminginiai paukščiai
Flaminginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Phoenicopterus ruber
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phoenicopterus ruber</td><td class="smwtype_str">Phoenicopterus ruber</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
9
  • 100px|link=Bubulcus ibis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bubulcus ibis</td><td class="smwtype_str">Bubulcus ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Crotophaga sulcirostris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crotophaga sulcirostris</td><td class="smwtype_str">Crotophaga sulcirostris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Fulica caribaea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fulica caribaea</td><td class="smwtype_str">Fulica caribaea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Brazilinis kormoranas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brazilinis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax brasilianus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
9
  • 100px|link=Antilinė zenaida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antilinė zenaida</td><td class="smwtype_str">Zenaida aurita</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katrykliai
Katrykliai83
1
  • 100px|link=Mustelus minicanis
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
1
  • 100px|link=Sladenia shaefersi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sladenia shaefersi</td><td class="smwtype_str">Sladenia shaefersi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Podilymbus podiceps, PodilymbusPodiceps 6869, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Podilymbus podiceps</td><td class="smwtype_str">Podilymbus podiceps</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Chordeiles acutipennis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chordeiles acutipennis</td><td class="smwtype_str">Chordeiles acutipennis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Neogastropoda
Neogastropoda0
48
  • 100px|link=Anachis demani
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anachis demani</td><td class="smwtype_str">Anachis demani</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Rudagurklė aratinga
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rudagurklė aratinga</td><td class="smwtype_str">Aratinga pertinax</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Athene cunicularia, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Athene cunicularia</td><td class="smwtype_str">Athene cunicularia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
3
  • 100px|link=Bothus ocellatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothus ocellatus</td><td class="smwtype_str">Bothus ocellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Baltauodegis suopis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltauodegis suopis</td><td class="smwtype_str">Buteo albicaudatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squamata
Squamata110
1
  • 100px|link=Nerodia sipedon
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
27
  • 100px|link=Actitis macularius
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Kuoduotoji amerikinė putpelė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kuoduotoji amerikinė putpelė</td><td class="smwtype_str">Colinus cristatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
2
  • 100px|link=Exocoetus obtusirostris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Exocoetus obtusirostris</td><td class="smwtype_str">Exocoetus obtusirostris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Mėlynuodegis smaragdinis kolibris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mėlynuodegis smaragdinis kolibris</td><td class="smwtype_str">Chlorostilbon mellisugus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
24
  • 100px|link=Bananinis parulidas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bananinis parulidas</td><td class="smwtype_str">Coereba flaveola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Bahaminė antis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bahaminė antis</td><td class="smwtype_str">Anas bahamensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Aruboje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
1
  • 100px|link=Argemone mexicana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argemone mexicana</td><td class="smwtype_str">Argemone mexicana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
1
  • 100px|link=Clusia rosea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clusia rosea</td><td class="smwtype_str">Clusia rosea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Arekiečiai
Arekiečiai0
1
  • 100px|link=Cocos nucifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cocos nucifera</td><td class="smwtype_str">Cocos nucifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Pistia stratiotes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pistia stratiotes</td><td class="smwtype_str">Pistia stratiotes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
6
  • 100px|link=Bidens cynapiifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bidens cynapiifolia</td><td class="smwtype_str">Bidens cynapiifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Batales
Batales0
2
  • 100px|link=Cleome gynandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cleome gynandra</td><td class="smwtype_str">Cleome gynandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
6
  • 100px|link=Avicennia germinans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Avicennia germinans</td><td class="smwtype_str">Avicennia germinans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bromelijiečiai
Bromelijiečiai0
2
  • 100px|link=Tillandsia flexuosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tillandsia flexuosa</td><td class="smwtype_str">Tillandsia flexuosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
12
  • 100px|link=Convolvulus nodiflorus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Convolvulus nodiflorus</td><td class="smwtype_str">Convolvulus nodiflorus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
10
  • 100px|link=Abutilon hirtum
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
2
  • 100px|link=Celtis iguanaea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Celtis iguanaea</td><td class="smwtype_str">Celtis iguanaea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
1
  • 100px|link=Ruppia maritima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ruppia maritima</td><td class="smwtype_str">Ruppia maritima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ebenales
Ebenales0
1
  • 100px|link=Sideroxylon obovatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sideroxylon obovatum</td><td class="smwtype_str">Sideroxylon obovatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
2
  • 100px|link=Rhabdodendron macrophyllum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rhabdodendron macrophyllum</td><td class="smwtype_str">Rhabdodendron macrophyllum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
2
  • 100px|link=Cryptostegia grandiflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cryptostegia grandiflora</td><td class="smwtype_str">Cryptostegia grandiflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
2
  • 100px|link=Casearia tremula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Casearia tremula</td><td class="smwtype_str">Casearia tremula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
21
  • 100px|link=Achyranthes aspera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achyranthes aspera</td><td class="smwtype_str">Achyranthes aspera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
1
  • 100px|link=Canna indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canna indica</td><td class="smwtype_str">Canna indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kapariečiai
Kapariečiai0
8
  • 100px|link=Cakile lanceolata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cakile lanceolata</td><td class="smwtype_str">Cakile lanceolata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
15
  • 100px|link=Acalypha cuspidata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acalypha cuspidata</td><td class="smwtype_str">Acalypha cuspidata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
2
  • 100px|link=Callisia repens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Callisia repens</td><td class="smwtype_str">Callisia repens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
4
  • 100px|link=Agave vivipara
  • pilnas sąrašas
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
1
  • 100px|link=Annona muricata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Annona muricata</td><td class="smwtype_str">Annona muricata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
3
  • 100px|link=Ammannia auriculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ammannia auriculata</td><td class="smwtype_str">Ammannia auriculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
5
  • 100px|link=Bursera simaruba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bursera simaruba</td><td class="smwtype_str">Bursera simaruba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
7
  • 100px|link=Ceratosanthes palmata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceratosanthes palmata</td><td class="smwtype_str">Ceratosanthes palmata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
8
  • 100px|link=Bouchea prismatica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bouchea prismatica</td><td class="smwtype_str">Bouchea prismatica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
1
  • 100px|link=Adenanthos dobagii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adenanthos dobagii</td><td class="smwtype_str">Adenanthos dobagii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
33
  • 100px|link=Acacia tortuosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acacia tortuosa</td><td class="smwtype_str">Acacia tortuosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
2
  • 100px|link=Bredemeyera lucida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bredemeyera lucida</td><td class="smwtype_str">Bredemeyera lucida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
1
  • 100px|link=Myrsine andina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myrsine andina</td><td class="smwtype_str">Myrsine andina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raudiečiai
Raudiečiai0
14
  • 100px|link=Asperula lasiantha
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asperula lasiantha</td><td class="smwtype_str">Asperula lasiantha</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
4
  • 100px|link=Calopsis membranacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calopsis membranacea</td><td class="smwtype_str">Calopsis membranacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rizoforiečiai
Rizoforiečiai0
2
  • 100px|link=Cassipourea malosana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cassipourea malosana</td><td class="smwtype_str">Cassipourea malosana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
2
  • 100px|link=Coccoloba swartzii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccoloba swartzii</td><td class="smwtype_str">Coccoloba swartzii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
1
  • 100px|link=Schoepfia schreberi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Schoepfia schreberi</td><td class="smwtype_str">Schoepfia schreberi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
1
  • 100px|link=Crossopetalum rhacoma
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crossopetalum rhacoma</td><td class="smwtype_str">Crossopetalum rhacoma</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
53
  • 100px|link=Anthephora hermaphrodita
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthephora hermaphrodita</td><td class="smwtype_str">Anthephora hermaphrodita</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
5
  • 100px|link=Aconitum brunneum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum brunneum</td><td class="smwtype_str">Aconitum brunneum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
6
  • 100px|link=Cissus trifoliata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cissus trifoliata</td><td class="smwtype_str">Cissus trifoliata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švendriečiai
Švendriečiai0
1
  • 100px|link=Typha domingensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Typha domingensis</td><td class="smwtype_str">Typha domingensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.