FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Argyropelecus
Argyropelecus

? Argyropelecus Cocco, 1829, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Stomiiformes) būrio (Sternoptychidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (3), Angola (6), Antarktida (3), Australija (5), Bahamai (5), Barbadosas (2), Belizas (2), Beninas (1), Bermudai (8), Brazilija (2), Danija (3), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (7), Etiopija (1), Filipinai (4), Gabonas (2), Gana (1), Graikija (1), Grenlandija (2), Gvinėja (1), Haitis (1), Indija (2), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (1), Islandija (3), Ispanija (6), Italija (3), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (2), Jamaika (1), Japonija (4), Jemenas (2), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kamerūnas (1), Kanada (4), Kenija (2), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (3), Kuba (3), Liberija (1), Madagaskaras (5), Marokas (2), Mauricijus (2), Mauritanija (1), Meksika (9), Mozambikas (3), Namibija (3), Naujoji Kaledonija (4), Naujoji Zelandija (7), Nigerija (1), Nikaragva (1), Norvegija (4), Omanas (1), Panama (5), Papua Naujoji Gvinėja (4), Peru (5), Pietų Afrikos Respublika (7), Portugalija (6), Prancūzija (4), Prancūzijos Pietų Sritys (3), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Reunjonas (1), Salvadoras (1), Samoa (2), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (1), Senegalas (3), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Somalis (3), Tadžikija (1), Taivanas (7), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (2), Vanuatu (4), Volisas ir Futūna (1), Čilė (8), Šri Lanka (2), Šv. Elenos sala (2), Švedija (2), Žaliasis Kyšulys (5)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Argyropelecus aculeatus Valenciennes, 1850
  2.  ? Argyropelecus affinis Garman, 1899
  3.  ? Argyropelecus gigas Norman, 1930
  4.  ? Argyropelecus hemigymnus Cocco, 1829
  5.  ? Argyropelecus lychnus Garman, 1899
  6.  ? Argyropelecus olfersii Cuvier, 1829
  7.  ? Argyropelecus sladeni Regan, 1908

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Argyropelecus Cocco, 1829. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      7 rūšys
  Būrys
Švietenžuvės
(Stomiiformes)
    Gentis
(Argyropelecus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Kirvukinės
(Sternoptychidae)

  dar 42 būriai   dar 12 genčių  

Išnašos Redaguoti