FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Argentinidae
Atlantic argentine ( Argentina silus )
Argentinidae
Argentina silus

Argentininės - Argentinidae Agassiz, 1850, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Osmeriformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Alžyras (2), Australija (5), Bahamai (3), Belizas (1), Brazilija (3), Danija (2), Dominika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Gabonas (1), Gajana (1), Graikija (1), Grenlandija (1), Gvinėja (1), Hondūras (3), Indija (2), Indonezija (1), Islandija (1), Ispanija (3), Italija (3), Izraelis (1), Jamaika (3), Japonija (5), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kanada (3), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (2), Kipras (1), Kolumbija (2), Kosta Rika (2), Kroatija (2), Kuba (4), Latvija (1), Madagaskaras (2), Malta (1), Marokas (1), Meksika (3), Mozambikas (3), Naujoji Zelandija (1), Nikaragva (4), Norvegija (2), Panama (3), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Portugalija (1), Prancūzija (3), Puerto Rikas (3), Sen Pjeras ir Mikelonas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (1), Somalis (1), Taivanas (3), Tanzanija (1), Tunisas (2), Venesuela (3), Čilė (2), Švedija (2)..

Gentys Redaguoti

  1. Argentinos - Argentina Linnaeus, 1758 [25]
  2. Didžiažiotės argentinos - Glossanodon Guichenot, 1867

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Argentinidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Joseph S. Nelson: Fishes of the World. John Wiley & Sons, 2006. ISBN 0-471-25031-7.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 9 šeimos  
   
  Būrys
Stintžuvės
(Osmeriformes)
   
        25 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Argentininės
(Argentinidae)
  ? genčių  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti