FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Arenaria
Arenaria

Akmenės - Arenaria Brisson, 1760, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Charadriiformes) būrio (Scolopacidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (1), Amerikos Samoa (1), Angilija (1), Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Aruba (1), Australija (1), Austrija (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belgija (1), Belizas (1), Bermudai (1), Botsvana (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Danija (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Džersis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Estija (1), Farerai (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gajana (1), Gambija (1), Gana (1), Graikija (1), Grenada (1), Grenlandija (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (1), Islandija (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (2), Jemenas (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kaimanų salos (1), Kamerūnas (1), Kanada (2), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (1), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Latvija (1), Lenkija (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (1), Martinika (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Mauritanija (1), Meksika (2), Mikronezija (1), Montseratas (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Rumunija (1), Rusija (2), Salvadoras (1), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (1), Surinamas (1), Svazilandas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Tokelau (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Tuvalu (1), Uganda (1), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zimbabvė (1), Čilė (1), Šri Lanka (1), Švedija (1). 

Rūšys Redaguoti

  1. Akmenė - Arenaria interpres Linnaeus, 1758
  2.  ? Arenaria melanocephala Vigors, 1829

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Arenaria Brisson, 1760. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • ITIS database Žr.
  • Urban, E.K., C.H. Fry & S. Keith (1986). The Birds of Africa, Volume II. Academic Press, London. Žr.
  • Arenaria. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
      2 rūšys
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
    Gentis
Akmenės
(Arenaria)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Tilvikiniai
(Scolopacidae)

  dar 27 būriai   dar 21 gentis  

Išnašos Redaguoti