FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Architectonicidae
Architectonicidae

? Architectonicidae Gray, 1850, moliuskų (Mollusca) tipo pilvakojų (Gastropoda) klasės šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Australija (2), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Brazilija (2), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Eritrėja (1), Fidžis (2), Filipinai (3), Gana (1), Grenada (1), Gvatemala (1), Hondūras (1), Indija (3), Indonezija (3), Ispanija (2), Italija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (3), Jemenas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kinija (2), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Madagaskaras (3), Malaizija (2), Mauricijus (2), Mauritanija (2), Meksika (2), Mianmaras (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Portugalija (3), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Seišeliai (2), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Singapūras (2), Somalis (1), Surinamas (3), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (2), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Venesuela (2), Vietnamas (1), Šri Lanka (4), Šv. Elenos sala (1), Žaliasis Kyšulys (4)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Adelphotectonica Bieler, 1987 [1]
  2.  ? Architectonica Röding, 1798 [7]
  3.  ? Basisulcata Melone, Taviani, 1984 [1]
  4.  ? Discotectonica Marwick, 1931

Literatūra Redaguoti

  • Gofas, S. (2010). Architectonicidae. In: Bouchet, P.; Gofas, S.; Rosenberg, G. (2010) World Marine Mollusca database. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-01-04)
  • Millard, V. (1996). Classification of Mollusca: a classification of world wide Mollusca. Victor G. Millard: Rhine Road, South Africa. ISBN 0-620-21261-6. 544 pp. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 9 šeimos  
   
  Infraklasė
(Heterostropha)
   
        29 rūšys
  Klasė
Pilvakojai
(Gastropoda)
    Šeima
(Architectonicidae)
  9 gentys  
         
  dar 3 infraklasės  

Išnašos Redaguoti