FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Aquifoliaceae
Ilex Crenata2
Aquifoliaceae

? Aquifoliaceae ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Celastrales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Andora (1), Argentina (5), Australija (4), Austrija (1), Bahamai (3), Bangladešas (4), Belgija (2), Belizas (3), Bolivija (26), Brazilija (28), Brunėjus (2), Bulgarija (1), Burundis (1), Butanas (3), Danija (5), Dominika (3), Dominikos Respublika (7), Egiptas (5), Ekvadoras (34), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (3), Gabonas (1), Gajana (15), Graikija (1), Grenada (1), Gruzija (2), Gvadelupa (2), Gvatemala (4), Gvinėja (1), Haitis (3), Hondūras (7), Honkongas (8), Indija (17), Indonezija (3), Ispanija (8), Italija (1), Jamaika (6), Japonija (19), Jungtinė Karalystė (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (34), Kamerūnas (1), Kanada (4), Kenija (1), Kinija (113), Kolumbija (31), Kosta Rika (11), Kuba (16), Lenkija (1), Libanas (3), Madagaskaras (1), Malaizija (3), Malavis (1), Marokas (1), Martinika (3), Meksika (23), Mianmaras (11), Montseratas (2), Mozambikas (1), Naujoji Zelandija (6), Nepalas (8), Nikaragva (7), Norvegija (1), Nyderlandai (5), Panama (11), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (7), Peru (41), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (7), Portugalija (3), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (4), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (5), Pusiaujo Gvinėja (1), Ruanda (1), Salvadoras (5), Saudo Arabija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Slovėnija (1), Surinamas (4), Tailandas (4), Taivanas (28), Tanzanija (2), Trinidadas ir Tobagas (2), Turkija (2), Uganda (1), Urugvajus (2), Venesuela (70), Vietnamas (6), Vokietija (2), Zambija (1), Čilė (1), Šri Lanka (3), Švedija (3), Šveicarija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę (1), Grėsmingai nykstantys (5), Nykstantys (22), Pažeidžiami (21), Beveik nykstantys (21), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Gentys Redaguoti

  1. Bugienis - Ilex L., ?
  2.  ? Nemopanthus Raf., ?
  3.  ? Prinos ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 10 šeimų  
   
  Eilė
Smaugikiečiai
(Celastrales)
   
        36 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Aquifoliaceae)
  2 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti