FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Aponogetonaceae
Aponogeton distachyos
Aponogetonaceae

? Aponogetonaceae J.G. Agardh, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Alismatales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Argentina (1), Australija (19), Botsvana (1), Burkina Fasas (1), Centrinės Afrikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Etiopija (3), Honkongas (1), Indija (2), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kamerūnas (1), Kenija (4), Kinija (1), Komorai (1), Lesotas (1), Liberija (1), Madagaskaras (13), Majotas (1), Malis (1), Namibija (2), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (2), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (10), Prancūzija (1), Senegalas (1), Somalis (1), Sudanas (4), Tanzanija (3), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zambija (2), Zimbabvė (1), Čadas (1), Šri Lanka (4), Švedija (3). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (3), Pažeidžiami (3), Nekeliantys susirūpinimo (14), Trūksta duomenų (2).

Gentys Redaguoti

  1. Plūdrė, aponogetonas - Aponogeton L. f., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Eilė
Dumblialaiškiečiai
(Alismatales)
   
        2 rūšys
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
(Aponogetonaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 18 eilių  

Išnašos Redaguoti