FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Aphelocoma unicolor
Aphelocoma unicolor
Apsaugos būklė

Vienspalvis krūmyninis kėkštas - Aphelocoma unicolor Du Bus De Gisignies, 1847, (Passeriformes) būrio (Corvidae) šeimos (Aphelocoma) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

Kūnas yra 27-32 cm ilgio. Plunksnos tamsiai mėlynos spalvos. Aplink akis juodų plunksnų žiedas. Snapas juodas, kojos juodos, akys rudos. Abi lytys atrodo vienodai, nors patelės yra šiek tiek mažesnis. Jauni paukščiai yra ne taip ryškios spalvos, mėlynai pilki.

Biologija Redaguoti

Laikosi mažais pulkeliais, kuriuos sudaro 5-8 paukščiai. Veisimosi sezonas prasideda sausio pabaigoje. Lizdas iš vytelių susuktas į dubenėlio formos, 5-14 metrų virš žemės. Deda 3-4 kiaušinius. Peri 22 dienas.

Mityba Redaguoti

Ant medžių šakų ieško uogų, lesa ūglius, vabzdžius, driežus, paukščių kiaušinius ir jauniklius.

Paplitimas Redaguoti

Paplitęs Meksikos pietuose, Hondūro centrinėje dalyje, Gvatemaloje ir Salvadore, 1370-3050 metrų virš jūros lygio.

Literatūra Redaguoti

  • Aphelocoma unicolor. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 100 šeimų   dar 4 rūšys
       
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Krūmyniniai kėkštai
(Aphelocoma)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Varniniai
(Corvidae)
    Rūšis
Vienspalvis krūmyninis kėkštas
(Aphelocoma unicolor)

Išnašos Redaguoti