FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Antigonon
Antigonon leptopus (Coral Vine) in Gandipet, Hyderabad, AP W2 IMG 9084
Antigonon

? Antigonon Endl., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Polygonales) eilės (Polygonaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (1), Australija (1), Bahamai (1), Belizas (1), Beninas (1), Bolivija (1), Brazilija (1), Burkina Fasas (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (2), Haitis (1), Hondūras (1), Indonezija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Juodkalnija (1), Kamerūnas (1), Kenija (1), Kinija (1), Kiribatis (1), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuko Salos (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Majotas (1), Malis (1), Martinika (1), Mauritanija (1), Meksika (3), Nigerija (1), Nigeris (1), Nikaragva (2), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (2), Senegalas (1), Svazilandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Tonga (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Šri Lanka (1), Švedija (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Antigonon flavescens S.Watson, 1887
  2.  ? Antigonon guatimalense Meisn., 1856
  3.  ? Antigonon leptopus Hook., Arn., 1838

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

    dar 29 gentys
   
Eilė
Rūgtiečiai
(Polygonales)
  Šeima
(Polygonaceae)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
      Gentis
(Antigonon)
  3 rūšys
     
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti