FANDOM

Antarktida

Vietininkas Antarktidoje
Angliškai Antarctica
Vokiškai Antarktis
Prancūziškai Antarctique
Rusiškai Антарктида

Antarktida – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Antarktidoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
3
  • 100px|link=Juodnugaris gruperis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juodnugaris gruperis</td><td class="smwtype_str">Epinephelus howlandi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
4
  • 100px|link=Deschampsia antarctica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Deschampsia antarctica</td><td class="smwtype_str">Deschampsia antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
9
  • 100px|link=Amorpha fruticosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amorpha fruticosa</td><td class="smwtype_str">Amorpha fruticosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Miksiniai apskritažiomeniai
Miksiniai apskritažiomeniai99
1
  • 100px|link=Myxine australis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myxine australis</td><td class="smwtype_str">Myxine australis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Paukščiai
Paukščiai4
148
  • 100px|link=Acrocephalus palustris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus palustris</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus palustris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
136
  • 100px|link=Abyssotrophon drygalskii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abyssotrophon drygalskii</td><td class="smwtype_str">Abyssotrophon drygalskii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
15
  • 100px|link=Amblyraja georgiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amblyraja georgiana</td><td class="smwtype_str">Amblyraja georgiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
384
  • 100px|link=Acanthodraco dewitti
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthodraco dewitti</td><td class="smwtype_str">Acanthodraco dewitti</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
35
  • 100px|link=Arctocephalus gazella
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arctocephalus gazella</td><td class="smwtype_str">Arctocephalus gazella</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Antarktidoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Anaspidea
Anaspidea0
1
  • 100px|link=Anderssonia sphinx
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anderssonia sphinx</td><td class="smwtype_str">Anderssonia sphinx</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
67
  • 100px|link=Antarktinis audrašauklis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antarktinis audrašauklis</td><td class="smwtype_str">Thalassoica antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
3
  • 100px|link=Dicrolene introniger
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dicrolene introniger</td><td class="smwtype_str">Dicrolene introniger</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
19
  • 100px|link=Acirsa antarctica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acirsa antarctica</td><td class="smwtype_str">Acirsa antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Carnivora
Carnivora12
13
  • 100px|link=Arctocephalus gazella
  • pilnas sąrašas
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
4
  • 100px|link=Cylichna gelida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cylichna gelida</td><td class="smwtype_str">Cylichna gelida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
22
  • 100px|link=Balaena glacialis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balaena glacialis</td><td class="smwtype_str">Balaena glacialis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cetomimiformes
Cetomimiformes5
1
  • 100px|link=Gyrinomimus grahami
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gyrinomimus grahami</td><td class="smwtype_str">Gyrinomimus grahami</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
187
  • 100px|link=Acanthodraco dewitti
  • pilnas sąrašas
Flaminginiai paukščiai
Flaminginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Phoenicopterus chilensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phoenicopterus chilensis</td><td class="smwtype_str">Phoenicopterus chilensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Bubulcus ibis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bubulcus ibis</td><td class="smwtype_str">Bubulcus ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
14
  • 100px|link=Alepisaurus brevirostris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alepisaurus brevirostris</td><td class="smwtype_str">Alepisaurus brevirostris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelminiai beriksai
Gelminiai beriksai112
5
  • 100px|link=Melamphaes longivelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Melamphaes longivelis</td><td class="smwtype_str">Melamphaes longivelis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Atlantisia rogersi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atlantisia rogersi</td><td class="smwtype_str">Atlantisia rogersi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gymnosomata
Gymnosomata0
1
  • 100px|link=Clione limacina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clione limacina</td><td class="smwtype_str">Clione limacina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Heterostropha
Heterostropha0
2
  • 100px|link=Turritellopsis gratissima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Turritellopsis gratissima</td><td class="smwtype_str">Turritellopsis gratissima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Hexanchiformes
Hexanchiformes18
2
  • 100px|link=Hexanchus corinus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hexanchus corinus</td><td class="smwtype_str">Hexanchus corinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
12
  • 100px|link=Amerikinis žalčiagalvis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amerikinis žalčiagalvis</td><td class="smwtype_str">Anhinga anhinga</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
12
  • 100px|link=Bufoceratias wedli
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bufoceratias wedli</td><td class="smwtype_str">Bufoceratias wedli</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lampriformes
Lampriformes24
1
  • 100px|link=Lampris immaculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lampris immaculatus</td><td class="smwtype_str">Lampris immaculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
29
  • 100px|link=Antimora rostrata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antimora rostrata</td><td class="smwtype_str">Antimora rostrata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes387
47
  • 100px|link=Diaphus hudsoni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diaphus hudsoni</td><td class="smwtype_str">Diaphus hudsoni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myxiniformes
Myxiniformes99
1
  • 100px|link=Myxine australis
Neogastropoda
Neogastropoda0
47
  • 100px|link=Abyssotrophon drygalskii
  • pilnas sąrašas
Nudibranchia
Nudibranchia0
10
  • 100px|link=Aegires albus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegires albus</td><td class="smwtype_str">Aegires albus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Orectolobiformes
Orectolobiformes75
2
  • 100px|link=Pseudoginglymostoma brevicaudatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pseudoginglymostoma brevicaudatum</td><td class="smwtype_str">Pseudoginglymostoma brevicaudatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Bubo capensis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bubo capensis</td><td class="smwtype_str">Bubo capensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pingvininiai paukščiai
Pingvininiai paukščiai0
13
  • 100px|link=Antarktinis pingvinas, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antarktinis pingvinas</td><td class="smwtype_str">Pygoscelis antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
2
  • 100px|link=Hippoglossus hippoglossus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hippoglossus hippoglossus</td><td class="smwtype_str">Hippoglossus hippoglossus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
2
  • 100px|link=Melichthys niger
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Melichthys niger</td><td class="smwtype_str">Melichthys niger</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
8
  • 100px|link=Amblyraja georgiana
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Milvago chimango
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Milvago chimango</td><td class="smwtype_str">Milvago chimango</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Saulėžuvės
Saulėžuvės93
1
  • 100px|link=Pseudocyttus maculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pseudocyttus maculatus</td><td class="smwtype_str">Pseudocyttus maculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
48
  • 100px|link=Ambophthalmos magnicirrus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ambophthalmos magnicirrus</td><td class="smwtype_str">Ambophthalmos magnicirrus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squaliformes
Squaliformes239
1
  • 100px|link=Dalatias licha
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dalatias licha</td><td class="smwtype_str">Dalatias licha</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stintžuvės
Stintžuvės425
9
  • 100px|link=Bathylagus antarcticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathylagus antarcticus</td><td class="smwtype_str">Bathylagus antarcticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
34
  • 100px|link=Anous stolidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anous stolidus</td><td class="smwtype_str">Anous stolidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Thecosomata
Thecosomata0
2
  • 100px|link=Clio chaptalii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clio chaptalii</td><td class="smwtype_str">Clio chaptalii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Tikrosios rykliažuvės
Tikrosios rykliažuvės182
2
  • 100px|link=Lamna nasus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lamna nasus</td><td class="smwtype_str">Lamna nasus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
2
  • 100px|link=Derichthys serpentinus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Derichthys serpentinus</td><td class="smwtype_str">Derichthys serpentinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
1
  • 100px|link=Exocoetus obtusirostris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Exocoetus obtusirostris</td><td class="smwtype_str">Exocoetus obtusirostris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
23
  • 100px|link=Argyropelecus affinis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argyropelecus affinis</td><td class="smwtype_str">Argyropelecus affinis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
5
  • 100px|link=Acrocephalus palustris
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Amerikinė cyplė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amerikinė cyplė</td><td class="smwtype_str">Anas americana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Antarktidoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
1
  • 100px|link=Hibiscus trionum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hibiscus trionum</td><td class="smwtype_str">Hibiscus trionum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
1
  • 100px|link=Fagus sylvatica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fagus sylvatica</td><td class="smwtype_str">Fagus sylvatica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
3
  • 100px|link=Colobanthus kerguelensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Colobanthus kerguelensis</td><td class="smwtype_str">Colobanthus kerguelensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
1
  • 100px|link=Amorpha fruticosa
Salieriečiai
Salieriečiai0
3
  • 100px|link=Azorella selago
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Azorella selago</td><td class="smwtype_str">Azorella selago</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
4
  • 100px|link=Deschampsia antarctica
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.