FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Anous
Starr 990519-0824 Casuarina equisetifolia
Anous

? Anous Stephens, 1826, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Charadriiformes) būrio (Sternidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (3), Angilija (2), Antarktida (1), Antigva ir Barbuda (1), Aruba (1), Australija (3), Bahamai (1), Belizas (3), Brazilija (3), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Fidžis (3), Filipinai (2), Gajana (1), Grenada (1), Guamas (1), Gvadelupa (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (2), Jamaika (1), Japonija (2), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kalėdų sala (1), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kinija (1), Kiribatis (3), Kolumbija (2), Komorai (1), Kosta Rika (2), Kuba (1), Kuko Salos (2), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Marianos Šiaurinės Salos (2), Marokas (2), Martinika (3), Maršalo salos (3), Mauricijus (3), Meksika (1), Mikronezija (2), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (2), Nikaragva (1), Norfolkas (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (3), Peru (1), Pitkerno salos (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (2), Reunjonas (1), Saliamono Salos (2), San Tomė ir Prinsipė (2), Seišeliai (3), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Somalis (2), Surinamas (1), Taivanas (2), Terksas ir Kaikosas (1), Tokelau (2), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tuvalu (1), Urugvajus (1), Vanuatu (2), Venesuela (3), Čilė (1), Šv. Elenos sala (2). 

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Anous minutus Boie, 1844
  2.  ? Anous stolidus Linnaeus, 1758
  3.  ? Anous tenuirostris Temminck, 1823
  1.  ? Anous tenuirostris Temminck, 1823

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Anous Stephens, 1826. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Nomenclator Zoologicus Žr.
  • Urban, E.K., C.H. Fry & S. Keith (1986). The Birds of Africa, Volume II. Academic Press, London. Žr.
  • Anous. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
      3 rūšys
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
    Gentis
(Anous)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kiriniai
(Laridae)

  dar 37 būriai   dar 15 genčių  

Išnašos Redaguoti