FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Aniseia
Aniseia

? Aniseia Choisy, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Solanales) eilės (Convolvulaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (2), Australija (1), Belizas (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (2), Brazilija (3), Burkina Fasas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Gabonas (1), Gajana (2), Gana (1), Gvadelupa (1), Gvinėja (1), Hondūras (2), Indija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Meksika (2), Nigerija (1), Nikaragva (2), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (3), Peru (1), Portugalija (2), Prancūzijos Gviana (2), Puerto Rikas (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Tanzanija (1), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (2). 

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Aniseia argentina N.E. Br., O'Donell, 1950
  2.  ? Aniseia cernua Choisy, 1837
  3.  ? Aniseia harmandii Gagnep., P.H. Hô, 1993
  4.  ? Aniseia heterophylla Ortega, Meisn., 1869
  5.  ? Aniseia martinicensis Jacq., Choisy, 1837

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      3 rūšys
  Eilė
Bulviečiai
(Solanales)
    Gentis
(Aniseia)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Vijokliniai
(Convolvulaceae)

  dar 66 eilės   dar 21 gentis  

Išnašos Redaguoti