FANDOM

Angola
Flag of Angola
LocationAngola
Vietininkas Angoloje
Angliškai Angola
Vokiškai Angola
Prancūziškai Angola
Rusiškai Ангола

Angola – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Angoloje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys3,276
69
  • 100px|link=Abudefduf taurus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf taurus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf taurus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai191,469
5
  • 100px|link=Adenanthos gracilipes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adenanthos gracilipes</td><td class="smwtype_str">Adenanthos gracilipes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai11,405
764
  • 100px|link=Abisininis ragasnapis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abisininis ragasnapis</td><td class="smwtype_str">Bucorvus abyssinicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai16,821
127
  • 100px|link=Acteocina knockeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acteocina knockeri</td><td class="smwtype_str">Acteocina knockeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys41,892
676
  • 100px|link=Acanthonus armatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthonus armatus</td><td class="smwtype_str">Acanthonus armatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Angoloje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Albuliformes
Albuliformes24
2
  • 100px|link=Albula vulpes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Albula vulpes</td><td class="smwtype_str">Albula vulpes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ateleopodiformes
Ateleopodiformes19
1
  • 100px|link=Ijimaia loppei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ijimaia loppei</td><td class="smwtype_str">Ijimaia loppei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai181
6
  • 100px|link=Baltasmakris audrašauklis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasmakris audrašauklis</td><td class="smwtype_str">Procellaria aequinoctialis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Batrachoidiformes
Batrachoidiformes33
6
  • 100px|link=Batrachoides liberiensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Batrachoides liberiensis</td><td class="smwtype_str">Batrachoides liberiensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės470
11
  • 100px|link=Beryx splendens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Beryx splendens</td><td class="smwtype_str">Beryx splendens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės834
21
  • 100px|link=Acanthonus armatus
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
6
  • 100px|link=Cerithidea scalariformis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithidea scalariformis</td><td class="smwtype_str">Cerithidea scalariformis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
2
  • 100px|link=Acteocina knockeri
  • pilnas sąrašas
Characiformes
Characiformes11
1
  • 100px|link=Brycinus longipinnis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brycinus longipinnis</td><td class="smwtype_str">Brycinus longipinnis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dančiakarpiai
Dančiakarpiai369
1
  • 100px|link=Aplocheilichthys spilauchen
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aplocheilichthys spilauchen</td><td class="smwtype_str">Aplocheilichthys spilauchen</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Elopiformes
Elopiformes36
3
  • 100px|link=Elops lacerta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Elops lacerta</td><td class="smwtype_str">Elops lacerta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės22,398
310
  • 100px|link=Abudefduf taurus
  • pilnas sąrašas
Flaminginiai paukščiai
Flaminginiai paukščiai7
3
  • 100px|link=Phoeniconaias minor
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phoeniconaias minor</td><td class="smwtype_str">Phoeniconaias minor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai166
28
  • 100px|link=Afrikinis gandrėnas, Yellow-billed Storks, Lake Manyara, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis gandrėnas</td><td class="smwtype_str">Mycteria ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai160
21
  • 100px|link=Centropus anselli
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centropus anselli</td><td class="smwtype_str">Centropus anselli</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės551
20
  • 100px|link=Aulopus cadenati
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aulopus cadenati</td><td class="smwtype_str">Aulopus cadenati</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelminiai beriksai
Gelminiai beriksai114
4
  • 100px|link=Poromitra megalops
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Poromitra megalops</td><td class="smwtype_str">Poromitra megalops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai394
38
  • 100px|link=Afrikinė sasija
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinė sasija</td><td class="smwtype_str">Sasia africana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai236
12
  • 100px|link=Amaurornis flavirostra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amaurornis flavirostra</td><td class="smwtype_str">Amaurornis flavirostra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gobiesociformes
Gobiesociformes124
1
  • 100px|link=Apletodon pellegrini
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apletodon pellegrini</td><td class="smwtype_str">Apletodon pellegrini</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai79
11
  • 100px|link=Afrikinis kormoranas, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax africanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai347
12
  • 100px|link=Afrikinis žaliasis karvelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis žaliasis karvelis</td><td class="smwtype_str">Treron calvus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys789
21
  • 100px|link=Antennarius pardalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennarius pardalis</td><td class="smwtype_str">Antennarius pardalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai37
1
  • 100px|link=Paprastasis mažasis kragas, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis mažasis kragas</td><td class="smwtype_str">Tachybaptus ruficollis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai13
5
  • 100px|link=Juodasis kopikinis kukutis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juodasis kopikinis kukutis</td><td class="smwtype_str">Rhinopomastus aterrimus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lampriformes
Lampriformes24
2
  • 100px|link=Stylephorus chordatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Stylephorus chordatus</td><td class="smwtype_str">Stylephorus chordatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai137
7
  • 100px|link=Caprimulgus fossii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus fossii</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus fossii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Menkiažuvės
Menkiažuvės1,651
40
  • 100px|link=Bathygadus macrops
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathygadus macrops</td><td class="smwtype_str">Bathygadus macrops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes384
17
  • 100px|link=Liza aurata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Liza aurata</td><td class="smwtype_str">Liza aurata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes638
21
  • 100px|link=Diaphus diadematus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diaphus diadematus</td><td class="smwtype_str">Diaphus diadematus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
78
  • 100px|link=Acus senegalensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acus senegalensis</td><td class="smwtype_str">Acus senegalensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notacanthiformes
Notacanthiformes91
3
  • 100px|link=Aldrovandia phalacra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aldrovandia phalacra</td><td class="smwtype_str">Aldrovandia phalacra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Nudibranchia
Nudibranchia0
1
  • 100px|link=Dendrodoris angolensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dendrodoris angolensis</td><td class="smwtype_str">Dendrodoris angolensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai438
6
  • 100px|link=Geltonpetė ilgasparnė papūga
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geltonpetė ilgasparnė papūga</td><td class="smwtype_str">Poicephalus meyeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Peliniai paukščiai
Peliniai paukščiai21
3
  • 100px|link=Colius castanotus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Colius castanotus</td><td class="smwtype_str">Colius castanotus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai242
12
  • 100px|link=Asio capensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asio capensis</td><td class="smwtype_str">Asio capensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,747
40
  • 100px|link=Arnoglossus capensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arnoglossus capensis</td><td class="smwtype_str">Arnoglossus capensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,400
22
  • 100px|link=Acanthostracion guineensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthostracion guineensis</td><td class="smwtype_str">Acanthostracion guineensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ragasnapiniai paukščiai
Ragasnapiniai paukščiai59
15
  • 100px|link=Abisininis ragasnapis
  • pilnas sąrašas
Saccopharyngiformes
Saccopharyngiformes26
1
  • 100px|link=Cyema atrum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyema atrum</td><td class="smwtype_str">Cyema atrum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai359
37
  • 100px|link=Afrikinis ausuotasis grifas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis ausuotasis grifas</td><td class="smwtype_str">Torgos tracheliotus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Saulėžuvės
Saulėžuvės100
7
  • 100px|link=Allocyttus verrucosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allocyttus verrucosus</td><td class="smwtype_str">Allocyttus verrucosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės1,385
15
  • 100px|link=Engraulis encrasicolus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Engraulis encrasicolus</td><td class="smwtype_str">Engraulis encrasicolus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės3,003
36
  • 100px|link=Careproctus albescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Careproctus albescens</td><td class="smwtype_str">Careproctus albescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stintžuvės
Stintžuvės568
20
  • 100px|link=Alepocephalus rostratus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alepocephalus rostratus</td><td class="smwtype_str">Alepocephalus rostratus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
4
  • 100px|link=Fistularia petimba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fistularia petimba</td><td class="smwtype_str">Fistularia petimba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai453
59
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Trogoniniai paukščiai
Trogoniniai paukščiai46
1
  • 100px|link=Geltonsnapis afrikinis trogonas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geltonsnapis afrikinis trogonas</td><td class="smwtype_str">Apaloderma narina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Turakiniai paukščiai
Turakiniai paukščiai24
10
  • 100px|link=Corythaeola cristata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Corythaeola cristata</td><td class="smwtype_str">Corythaeola cristata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės2,294
38
  • 100px|link=Avocettina infans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Avocettina infans</td><td class="smwtype_str">Avocettina infans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai312
14
  • 100px|link=Afrikinė melsvoji kurapka
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinė melsvoji kurapka</td><td class="smwtype_str">Coturnix adansonii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės770
22
  • 100px|link=Cheilopogon exsiliens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon exsiliens</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon exsiliens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai504
10
  • 100px|link=Afrikinis palminis čiurlys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis palminis čiurlys</td><td class="smwtype_str">Cypsiurus parvus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šamažuvės
Šamažuvės973
11
  • 100px|link=Ariodes dussumieri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ariodes dussumieri</td><td class="smwtype_str">Ariodes dussumieri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės707
44
  • 100px|link=Argyropelecus affinis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argyropelecus affinis</td><td class="smwtype_str">Argyropelecus affinis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai163
32
  • 100px|link=Afrikinis miškinis tulžys mažylis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis miškinis tulžys mažylis</td><td class="smwtype_str">Ceyx pictus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai6,669
412
  • 100px|link=Achaetops pycnopygius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achaetops pycnopygius</td><td class="smwtype_str">Achaetops pycnopygius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai194
9
  • 100px|link=Afrikinė juodoji antis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinė juodoji antis</td><td class="smwtype_str">Anas sparsa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Angoloje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai3,982
1
  • 100px|link=Morus mesozygia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Morus mesozygia</td><td class="smwtype_str">Morus mesozygia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai9,510
1
  • 100px|link=Phyllanthus cocumbiensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phyllanthus cocumbiensis</td><td class="smwtype_str">Phyllanthus cocumbiensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Proteales
Proteales0
1
  • 100px|link=Adenanthos gracilipes
Pupiečiai
Pupiečiai23,535
2
  • 100px|link=Crudia gossweileri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crudia gossweileri</td><td class="smwtype_str">Crudia gossweileri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.