FANDOM

Andora
Flag of Andorra
LocationAndorra
Vietininkas Andoroje
Angliškai Andorra
Vokiškai Andorra
Prancūziškai Andorre
Rusiškai Андорра

Andora – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Andoroje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (klasė nepriskirti)
Angiosperms (klasė nepriskirti)0
1
  • 100px|link=Narthecium ossifragum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Narthecium ossifragum</td><td class="smwtype_str">Narthecium ossifragum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijainiai
Lelijainiai0
258
  • 100px|link=Agropyron cristatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agropyron cristatum</td><td class="smwtype_str">Agropyron cristatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
1128
  • 100px|link=Acer fenzelianum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acer fenzelianum</td><td class="smwtype_str">Acer fenzelianum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
4
  • 100px|link=Acrocephalus scirpaceus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus scirpaceus</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus scirpaceus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Andoroje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Uolinis karvelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Uolinis karvelis</td><td class="smwtype_str">Columba livia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
3
  • 100px|link=Acrocephalus scirpaceus
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Andoroje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
9
  • 100px|link=Chelidonium majus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chelidonium majus</td><td class="smwtype_str">Chelidonium majus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Angiosperms (būrys)
Angiosperms (būrys)0
1
  • 100px|link=Narthecium ossifragum
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Lemna minor
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lemna minor</td><td class="smwtype_str">Lemna minor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
134
  • 100px|link=Achillea chamaemelifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achillea chamaemelifolia</td><td class="smwtype_str">Achillea chamaemelifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
39
  • 100px|link=Bartsia alpina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bartsia alpina</td><td class="smwtype_str">Bartsia alpina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
22
  • 100px|link=Cestrum alternifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cestrum alternifolium</td><td class="smwtype_str">Cestrum alternifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
10
  • 100px|link=Althaea cannabina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Althaea cannabina</td><td class="smwtype_str">Althaea cannabina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
38
  • 100px|link=Alnus glutinosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alnus glutinosa</td><td class="smwtype_str">Alnus glutinosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
7
  • 100px|link=Potamogeton alpinus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Potamogeton alpinus</td><td class="smwtype_str">Potamogeton alpinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
11
  • 100px|link=Madhuca longifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Madhuca longifolia</td><td class="smwtype_str">Madhuca longifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
11
  • 100px|link=Arctostaphylos uva-ursi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arctostaphylos uva-ursi</td><td class="smwtype_str">Arctostaphylos uva-ursi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
124
  • 100px|link=Agrimonia eupatoria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrimonia eupatoria</td><td class="smwtype_str">Agrimonia eupatoria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
21
  • 100px|link=Anacamptis pyramidalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anacamptis pyramidalis</td><td class="smwtype_str">Anacamptis pyramidalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
18
  • 100px|link=Centaurium pulchellum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centaurium pulchellum</td><td class="smwtype_str">Centaurium pulchellum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
17
  • 100px|link=Oncoba subtomentosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Oncoba subtomentosa</td><td class="smwtype_str">Oncoba subtomentosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
77
  • 100px|link=Agrostemma githago
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrostemma githago</td><td class="smwtype_str">Agrostemma githago</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
16
  • 100px|link=Anarrhinum bellidifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anarrhinum bellidifolium</td><td class="smwtype_str">Anarrhinum bellidifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
91
  • 100px|link=Alliaria petiolata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alliaria petiolata</td><td class="smwtype_str">Alliaria petiolata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
8
  • 100px|link=Buxus balearica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Buxus balearica</td><td class="smwtype_str">Buxus balearica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kartuoliečiai
Kartuoliečiai0
1
  • 100px|link=Aristolochia pistolochia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aristolochia pistolochia</td><td class="smwtype_str">Aristolochia pistolochia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karšuliečiai
Karšuliečiai0
13
  • 100px|link=Centranthus angustifolius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centranthus angustifolius</td><td class="smwtype_str">Centranthus angustifolius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
23
  • 100px|link=Campanula bellidifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Campanula bellidifolia</td><td class="smwtype_str">Campanula bellidifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
1
  • 100px|link=Rapatea ulei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rapatea ulei</td><td class="smwtype_str">Rapatea ulei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
4
  • 100px|link=Siparuna echinata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Siparuna echinata</td><td class="smwtype_str">Siparuna echinata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
36
  • 100px|link=Allium angulosum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium angulosum</td><td class="smwtype_str">Allium angulosum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
5
  • 100px|link=Linum alpinum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum alpinum</td><td class="smwtype_str">Linum alpinum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
22
  • 100px|link=Daphne alpina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Daphne alpina</td><td class="smwtype_str">Daphne alpina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
32
  • 100px|link=Acer fenzelianum
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
13
  • 100px|link=Cistus laurifolius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cistus laurifolius</td><td class="smwtype_str">Cistus laurifolius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
85
  • 100px|link=Acinos alpinus, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acinos alpinus</td><td class="smwtype_str">Acinos alpinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
16
  • 100px|link=Conospermum caeruleum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Conospermum caeruleum</td><td class="smwtype_str">Conospermum caeruleum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
95
  • 100px|link=Anthyllis alpestris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthyllis alpestris</td><td class="smwtype_str">Anthyllis alpestris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
7
  • 100px|link=Polygala alpestris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Polygala alpestris</td><td class="smwtype_str">Polygala alpestris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
15
  • 100px|link=Anagallis arvensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anagallis arvensis</td><td class="smwtype_str">Anagallis arvensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
41
  • 100px|link=Agathisanthemum assimile
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agathisanthemum assimile</td><td class="smwtype_str">Agathisanthemum assimile</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Riešutmediečiai
Riešutmediečiai0
1
  • 100px|link=Juglans regia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juglans regia</td><td class="smwtype_str">Juglans regia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
23
  • 100px|link=Fallopia convolvulus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fallopia convolvulus</td><td class="smwtype_str">Fallopia convolvulus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
36
  • 100px|link=Aethusa cynapium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aethusa cynapium</td><td class="smwtype_str">Aethusa cynapium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
4
  • 100px|link=Thesium alpinum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Thesium alpinum</td><td class="smwtype_str">Thesium alpinum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Seduliečiai
Seduliečiai0
1
  • 100px|link=Cornus sanguinea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cornus sanguinea</td><td class="smwtype_str">Cornus sanguinea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
2
  • 100px|link=Ilex aquifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ilex aquifolium</td><td class="smwtype_str">Ilex aquifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
16
  • 100px|link=Erodium cicutarium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erodium cicutarium</td><td class="smwtype_str">Erodium cicutarium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
167
  • 100px|link=Agropyron cristatum
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai0
22
  • 100px|link=Juncus acutiflorus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus acutiflorus</td><td class="smwtype_str">Juncus acutiflorus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
44
  • 100px|link=Adonis pyrenaica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adonis pyrenaica</td><td class="smwtype_str">Adonis pyrenaica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ąsoteniečiai
Ąsoteniečiai0
1
  • 100px|link=Drosera rotundifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Drosera rotundifolia</td><td class="smwtype_str">Drosera rotundifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
3
  • 100px|link=Rhamnus alpina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rhamnus alpina</td><td class="smwtype_str">Rhamnus alpina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švendriečiai
Švendriečiai0
3
  • 100px|link=Sparganium angustifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sparganium angustifolium</td><td class="smwtype_str">Sparganium angustifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.