FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Nettastomatidae
Ančiasnukiai unguriai

Ančiasnukiai unguriai - Nettastomatidae Clausen, 1959, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Anguilliformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Angola (5), Australija (6), Bahamai (5), Beninas (1), Bermudai (4), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (3), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (5), Ekvadoras (5), Filipinai (5), Gabonas (2), Gana (2), Graikija (2), Gvadelupa (1), Gvinėja (1), Hondūras (2), Indonezija (4), Ispanija (6), Italija (5), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Japonija (6), Jungtinės Amerikos Valstijos (20), Kamerūnas (2), Kanada (2), Kenija (2), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (2), Kuba (3), Liberija (1), Madagaskaras (8), Marokas (2), Mauritanija (1), Meksika (13), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (4), Nigerija (2), Nikaragva (3), Pakistanas (1), Panama (7), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (2), Portugalija (2), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (4), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (2), Salvadoras (1), Saudo Arabija (2), Seišeliai (1), Senegalas (3), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (1), Sudanas (1), Surinamas (5), Tailandas (1), Taivanas (5), Togas (1), Tonga (1), Vakarų Sachara (1), Vanuatu (4), Venesuela (2), Vietnamas (1), Čilė (1), Šri Lanka (3), Žaliasis Kyšulys (6)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Facciolella Whitley, 1938
  2.  ? Hoplunnis Kaup, 1860
  3.  ? Nettastoma ?, ?
  4.  ? Nettenchelys ?, ?
  5.  ? Saurenchelys ?, ?
  6.  ? Venefica Jordan, Davis, 1892 [5]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Nettastomatidae. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125433 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
   
  Būrys
Unguriažuvės
(Anguilliformes)
   
        43 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Ančiasnukiai unguriai
(Nettastomatidae)
  6 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti