FANDOM

Amerikos Samoa
Flag of American Samoa
LocationAmericanSamoa
Vietininkas Amerikos Samoa
Angliškai American Samoa
Vokiškai Amerikanisch-Samoa
Prancūziškai Samoa américaines
Rusiškai Американское Самоа

Amerikos Samoa – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Amerikos Samoa aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys3,276
134
  • 100px|link=Abudefduf septemfasciatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf septemfasciatus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf septemfasciatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai71,236
49
  • 100px|link=Alocasia macrorrhizos
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alocasia macrorrhizos</td><td class="smwtype_str">Alocasia macrorrhizos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai191,469
43
  • 100px|link=Aglaia samoensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aglaia samoensis</td><td class="smwtype_str">Aglaia samoensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai11,405
53
  • 100px|link=Anous minutus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anous minutus</td><td class="smwtype_str">Anous minutus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai16,821
136
  • 100px|link=Acus chloratus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acus chloratus</td><td class="smwtype_str">Acus chloratus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys3,203
2
  • 100px|link=Nebrius ferrugineus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nebrius ferrugineus</td><td class="smwtype_str">Nebrius ferrugineus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ropliai
Ropliai132
2
  • 100px|link=Ablepharus boutonii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ablepharus boutonii</td><td class="smwtype_str">Ablepharus boutonii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys41,892
611
  • 100px|link=Abudefduf cyaneus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf cyaneus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf cyaneus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Amerikos Samoa aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Anaspidea
Anaspidea0
2
  • 100px|link=Dolabella auricularia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dolabella auricularia</td><td class="smwtype_str">Dolabella auricularia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aterinžuvės
Aterinžuvės401
4
  • 100px|link=Atherinomorus lacunosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atherinomorus lacunosus</td><td class="smwtype_str">Atherinomorus lacunosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai181
8
  • 100px|link=Atogrąžinė audronaša, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atogrąžinė audronaša</td><td class="smwtype_str">Puffinus lherminieri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės470
32
  • 100px|link=Anomalops katoptron
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anomalops katoptron</td><td class="smwtype_str">Anomalops katoptron</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės834
7
  • 100px|link=Brosmophyciops pautzkei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brosmophyciops pautzkei</td><td class="smwtype_str">Brosmophyciops pautzkei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
12
  • 100px|link=Cerithium dialeucum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithium dialeucum</td><td class="smwtype_str">Cerithium dialeucum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dančiakarpiai
Dančiakarpiai369
1
  • 100px|link=Gambusia affinis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gambusia affinis</td><td class="smwtype_str">Gambusia affinis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės22,398
520
  • 100px|link=Abudefduf cyaneus
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai166
1
  • 100px|link=Rifinis garnys, Egretta sacra map, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rifinis garnys</td><td class="smwtype_str">Egretta sacra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai160
1
  • 100px|link=Eudynamys taitensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eudynamys taitensis</td><td class="smwtype_str">Eudynamys taitensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės551
5
  • 100px|link=Evermannella megalops
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Evermannella megalops</td><td class="smwtype_str">Evermannella megalops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai236
4
  • 100px|link=Gallirallus philippensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gallirallus philippensis</td><td class="smwtype_str">Gallirallus philippensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gonorhynchiformes
Gonorhynchiformes29
1
  • 100px|link=Chanos chanos
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chanos chanos</td><td class="smwtype_str">Chanos chanos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai79
5
  • 100px|link=Phaethon lepturus, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phaethon lepturus</td><td class="smwtype_str">Phaethon lepturus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai347
5
  • 100px|link=Pelėdinis karvelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pelėdinis karvelis</td><td class="smwtype_str">Didunculus strigirostris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys789
1
  • 100px|link=Antennarius coccineus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennarius coccineus</td><td class="smwtype_str">Antennarius coccineus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mugiliformes
Mugiliformes384
6
  • 100px|link=Liza macrolepis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Liza macrolepis</td><td class="smwtype_str">Liza macrolepis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes638
4
  • 100px|link=Centrobranchus nigroocellatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centrobranchus nigroocellatus</td><td class="smwtype_str">Centrobranchus nigroocellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
64
  • 100px|link=Acus chloratus
  • pilnas sąrašas
Orectolobiformes
Orectolobiformes75
1
  • 100px|link=Nebrius ferrugineus
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai438
1
  • 100px|link=Mėlynvainikis loris atsiskyrėlis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mėlynvainikis loris atsiskyrėlis</td><td class="smwtype_str">Vini australis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai242
1
  • 100px|link=Tyto alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tyto alba</td><td class="smwtype_str">Tyto alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,747
3
  • 100px|link=Aseraggodes whitakeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aseraggodes whitakeri</td><td class="smwtype_str">Aseraggodes whitakeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,400
28
  • 100px|link=Amanses scopas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amanses scopas</td><td class="smwtype_str">Amanses scopas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
1
  • 100px|link=Neotrygon kuhlii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Neotrygon kuhlii</td><td class="smwtype_str">Neotrygon kuhlii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai359
1
  • 100px|link=Falco longipennis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Falco longipennis</td><td class="smwtype_str">Falco longipennis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Silkiažuvės
Silkiažuvės1,385
11
  • 100px|link=Amblygaster sirm
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amblygaster sirm</td><td class="smwtype_str">Amblygaster sirm</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės3,003
27
  • 100px|link=Caracanthus unipinna
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caracanthus unipinna</td><td class="smwtype_str">Caracanthus unipinna</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squamata
Squamata110
2
  • 100px|link=Ablepharus boutonii
  • pilnas sąrašas
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
16
  • 100px|link=Aulostomus chinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aulostomus chinensis</td><td class="smwtype_str">Aulostomus chinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai453
13
  • 100px|link=Anous minutus
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės2,294
64
  • 100px|link=Anarchias allardicei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anarchias allardicei</td><td class="smwtype_str">Anarchias allardicei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės770
11
  • 100px|link=Cheilopogon katoptron
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon katoptron</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon katoptron</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai504
3
  • 100px|link=Baltasturplis erodramas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasturplis erodramas</td><td class="smwtype_str">Aerodramus spodiopygius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės707
4
  • 100px|link=Cyclothone signata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyclothone signata</td><td class="smwtype_str">Cyclothone signata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai163
1
  • 100px|link=Baltakaklis todiramfas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltakaklis todiramfas</td><td class="smwtype_str">Todiramphus chloris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai6,669
9
  • 100px|link=Aplonis atrifusca
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aplonis atrifusca</td><td class="smwtype_str">Aplonis atrifusca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Amerikos Samoa aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai2,627
2
  • 100px|link=Eurya pickeringii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eurya pickeringii</td><td class="smwtype_str">Eurya pickeringii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Arekiečiai
Arekiečiai2,465
1
  • 100px|link=Clinostigma samoense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clinostigma samoense</td><td class="smwtype_str">Clinostigma samoense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Aroniečiai
Aroniečiai3,176
1
  • 100px|link=Alocasia macrorrhizos
Bervidiečiai
Bervidiečiai8,629
1
  • 100px|link=Cyrtandra geminata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyrtandra geminata</td><td class="smwtype_str">Cyrtandra geminata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bromelijiečiai
Bromelijiečiai3,173
1
  • 100px|link=Ananas comosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ananas comosus</td><td class="smwtype_str">Ananas comosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dedešviečiai
Dedešviečiai4,331
1
  • 100px|link=Gossypium hirsutum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gossypium hirsutum</td><td class="smwtype_str">Gossypium hirsutum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai3,982
4
  • 100px|link=Elatostema grandifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Elatostema grandifolium</td><td class="smwtype_str">Elatostema grandifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
1
  • 100px|link=Planchonella garberi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Planchonella garberi</td><td class="smwtype_str">Planchonella garberi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai27,405
16
  • 100px|link=Appendicula bracteosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Appendicula bracteosa</td><td class="smwtype_str">Appendicula bracteosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai6,743
6
  • 100px|link=Alyxia bracteolosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alyxia bracteolosa</td><td class="smwtype_str">Alyxia bracteolosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai8,204
1
  • 100px|link=Calandrinia translucens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calandrinia translucens</td><td class="smwtype_str">Calandrinia translucens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Imbieriečiai
Imbieriečiai2,333
1
  • 100px|link=Canna indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canna indica</td><td class="smwtype_str">Canna indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kapariečiai
Kapariečiai3,903
1
  • 100px|link=Capparis spinosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Capparis spinosa</td><td class="smwtype_str">Capparis spinosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai9,510
4
  • 100px|link=Aleurites moluccana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aleurites moluccana</td><td class="smwtype_str">Aleurites moluccana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai1,210
1
  • 100px|link=Rhopalephora vitiensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rhopalephora vitiensis</td><td class="smwtype_str">Rhopalephora vitiensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lecythidales
Lecythidales0
1
  • 100px|link=Barringtonia samoensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Barringtonia samoensis</td><td class="smwtype_str">Barringtonia samoensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai10,460
1
  • 100px|link=Cordyline fruticosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cordyline fruticosa</td><td class="smwtype_str">Cordyline fruticosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Muileniečiai
Muileniečiai5,004
1
  • 100px|link=Aglaia samoensis
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai4,428
3
  • 100px|link=Bixa orellana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bixa orellana</td><td class="smwtype_str">Bixa orellana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai11,634
1
  • 100px|link=Faradaya amicorum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Faradaya amicorum</td><td class="smwtype_str">Faradaya amicorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pandanales
Pandanales0
9
  • 100px|link=Freycinetia hombronii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Freycinetia hombronii</td><td class="smwtype_str">Freycinetia hombronii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pipiriečiai
Pipiriečiai1,992
1
  • 100px|link=Ascarina lucida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ascarina lucida</td><td class="smwtype_str">Ascarina lucida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai23,535
4
  • 100px|link=Caesalpinia bonduc
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caesalpinia bonduc</td><td class="smwtype_str">Caesalpinia bonduc</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai13,583
6
  • 100px|link=Psychotria garberiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Psychotria garberiana</td><td class="smwtype_str">Psychotria garberiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
1
  • 100px|link=Ischyrolepis unispicata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ischyrolepis unispicata</td><td class="smwtype_str">Ischyrolepis unispicata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Salieriečiai
Salieriečiai4,314
5
  • 100px|link=Meryta capitata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Meryta capitata</td><td class="smwtype_str">Meryta capitata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai16,945
17
  • 100px|link=Chloris radiata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chloris radiata</td><td class="smwtype_str">Chloris radiata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.