FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Aythya americana
Redhead duck (Aythya americana, male)
Redhead duck (Aythya americana) female and offspring
Amerikinė rudagalvė antis
patinėlis,
patelė su jaunikliais
Apsaugos būklė

Amerikinė rudagalvė antis - Aythya americana Eyton, 1838, nardančiųjų ančių (Aythya) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] Jos yra vidutinės nardyančios antis, 37 cm ilgio, 84 cm, sparnų. Suaugęs vyras turi mėlyną snapą, raudoną galvą ir kaklą, juodą krūtinėlė, ir geltonas akis. Suaugęs turi rudą galvą ir kūną, ir tamsesnį melsvą snapą su juodu galu.

Biologija Redaguoti

Patelės reguliariai dėda kiaušinius į kitų raudonplaukių lankytas ar kitų ančių buveines. Raudonplaukiai paprastai ieškosi porų kiekvienais metais, vis nauja kasmet. Po veisimosi sezon, vyrai nusišeria, tai trunka apie mėnesį. Prieš tai atsitikus, jie palikti savo porininkę ir pereina prie didelių vandens telkinių, paprastai plaukioja toliau į šiaurę.

Mityba Redaguoti

Šie paukščiai minta daugiausia nardant, minta įvairiomis žuvelėmis. Jie taip pat minta vandens augalais ar kai kuriais moliuskais. Augalai sudaro 70% jų maisto Pilvakojai sudaro 18% jų maisto, ir dvigeldžiai moliuskai sudaro 3% maisto.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Aythya americana Eyton, 1838. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-17)
  • ITIS database Žr.
  • Banks, R.C., R.W. McDiarmid, and A.L. Gardner. 1987. Checklist of vertebrates of the United States, the U.S. Territories, and Canada. U.S. Fish and Wildlife Service Resource Publication No. 166. 79 p. Žr.
  • Field Guide to Birds of North America 1983 Žr.
  • Grand Manan Whale and Seabird Research Station. Žr.
  • Linkletter, L.E. 1977. A checklist of marine fauna and flora of the Bay of Fundy. Huntsman Marine Laboratory, St. Andrews, N.B. 68 p. Žr.
  • Peterson, R.T. and V.M. Peterson. 2002. A field guide to the birds of eastern and central North America. Fifth Edition. Peterson Field Guide Series. Houghton Mifflin Company. New York. 427 p. Žr.
  • Squires, H.J. 1990. Decapod Crustacea of the Atlantic coast of Canada. Canadian Bulletin of Fisheries and Aquatic Sciences 221. 532 p. Žr.
  • Vanner, M. 2003. The encyclopedia of North American birds. Paragon Publishing. Bath. 383 p. Žr.
  • Gallardo, J. C., V. Macías, and E. Velarde. 2009. Birds (Vertebrata: Aves) of the Gulf of Mexico, Pp. 1321–1342 in Felder, D.L. and D.K. Camp (eds.), Gulf of Mexico–Origins, Waters, and Biota. Biodiversity. Texas A&M Press, College Station, Texas. Žr.
  • Aythya americana. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos   dar 11 rūšių
       
  Būrys
Žąsiniai paukščiai
(Anseriformes)
    Gentis
Nardančiosios antys
(Aythya)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Antiniai
(Anatidae)
    Rūšis
Amerikinė rudagalvė antis
(Aythya americana)

Išnašos Redaguoti