FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Aluterus
Aluterus

? Aluterus Cloquet, 1816, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Tetraodontiformes) būrio (Monacanthidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (3), Antigva ir Barbuda (3), Australija (3), Bachreinas (1), Bahamai (5), Barbadosas (1), Belizas (3), Beninas (3), Bermudai (4), Bisau Gvinėja (3), Brazilija (4), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (3), Džibutis (2), Egiptas (2), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (3), Gabonas (3), Gajana (3), Gana (4), Gruzija (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Gvinėja (3), Haitis (2), Hondūras (1), Indija (3), Indonezija (2), Ispanija (2), Jamaika (2), Japonija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (6), Kamerūnas (3), Kanada (1), Kenija (1), Kinija (2), Kiribatis (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (5), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (2), Kuba (3), Libanas (1), Liberija (3), Libija (1), Madagaskaras (1), Malaizija (2), Marokas (2), Martinika (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (2), Mauritanija (1), Meksika (4), Mikronezija (1), Mozambikas (2), Nigerija (3), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Pakistanas (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (3), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Samoa (1), Seišeliai (2), Senegalas (3), Siera Leonė (3), Singapūras (1), Somalis (1), Surinamas (1), Tailandas (2), Taivanas (2), Tanzanija (2), Togas (3), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Venesuela (2), Vietnamas (1), Čilė (1), Šri Lanka (2), Šv. Elenos sala (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Aluterus heudelotii Hollard, 1855
  2.  ? Aluterus maculosus Richardson, 1840
  3.  ? Aluterus monoceros Linnaeus, 1758
  4.  ? Aluterus schoepfii Walbaum, 1792
  5.  ? Aluterus scriptus Osbeck, 1765
  6.  ? Aluterus velutinus Jenyns, 1842

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Aluterus Cloquet, 1816. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      6 rūšys
  Būrys
Pūsliažuvės
(Tetraodontiformes)
    Gentis
(Aluterus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
(Monacanthidae)

Išnašos Redaguoti