FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Alstroemeriaceae
Alstroemeria revoluta 1
Alstroemeriaceae

? Alstroemeriaceae Dumort., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Liliales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (18), Australija (2), Belizas (1), Bolivija (32), Brazilija (30), Dominikos Respublika (2), Ekvadoras (51), Filipinai (1), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gajana (1), Gvatemala (2), Haitis (1), Hondūras (3), Ispanija (4), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kolumbija (35), Kosta Rika (11), Kuba (1), Meksika (6), Naujoji Zelandija (5), Nikaragva (2), Panama (11), Paragvajus (6), Peru (74), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Salvadoras (2), Surinamas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Urugvajus (1), Venesuela (17), Vokietija (1), Čilė (50). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (4), Nykstantys (3), Pažeidžiami (1), Beveik nykstantys (2).

Gentys Redaguoti

  1. Alstremerija - Alstroemeria L., ?
  2.  ? Bomarea Mirb., ?
  3.  ? Luzuriaga ?, ?
  4.  ? Schickendantziella ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Eilė
Lelijiečiai
(Liliales)
   
        5 rūšys
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
(Alstroemeriaceae)
  2 gentys  
         
  dar 18 eilių  

Išnašos Redaguoti