FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Alopiidae
Alopiidae

? Alopiidae Bonaparte, 1838, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Lamniformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (4), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Filipinai (2), Gabonas (1), Gana (1), Gvadelupa (1), Gvinėja (1), Indija (2), Iranas (1), Ispanija (2), Japonija (5), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (5), Kamerūnas (2), Kanada (1), Kenija (1), Kiribatis (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Meksika (3), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Zelandija (2), Nigerija (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Omanas (1), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (1), Prancūzija (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Taivanas (4), Togas (1), Urugvajus (1), Švedija (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Alopias Rafinesque, 1810

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Alopiidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Compagno, L.J.V. (2001). Sharks of the world. An annotated and illustrated catalogue of shark species known to date. Volume 2. Bullhead, mackerel and carpet sharks (Heterodontiformes, Lamniformes and Orectolobiformes). FAO Species Catalogue for Fishery Purposes. No. 1, Vol. 2. Rome, FAO. 269p. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 8 šeimos  
   
  Būrys
Tikrosios rykliažuvės
(Lamniformes)
   
        14 rūšių
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
(Alopiidae)
  5 gentys  
         
  dar 12 būrių  

Išnašos Redaguoti