FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Alopias
Thresher shark
Alopias

? Alopias Rafinesque, 1810, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Lamniformes) būrio (Alopiidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (4), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Filipinai (2), Gabonas (1), Gana (1), Gvadelupa (1), Gvinėja (1), Indija (2), Iranas (1), Ispanija (2), Japonija (4), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kamerūnas (2), Kanada (1), Kenija (1), Kiribatis (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Meksika (3), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Zelandija (2), Nigerija (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Omanas (1), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (1), Prancūzija (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Taivanas (4), Togas (1), Urugvajus (1), Švedija (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Alopias pelagicus Nakamura, 1935
  2.  ? Alopias superciliosus Lowe, 1841
  3.  ? Alopias vulpinus Bonnaterre, 1788

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Alopias Rafinesque, 1810. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Rafinesque, C.S. (1810). Caratteri di alcuni nuovi generi e nuove specie di animali e piante della sicilia, con varie osservazioni sopra i medisimi. Per le stampe di Sanfilippo: Palermo, Italy. 105, 20 fold. Pl pp. Žr.
  • Compagno, L.J.V. (2001). Sharks of the world. An annotated and illustrated catalogue of shark species known to date. Volume 2. Bullhead, mackerel and carpet sharks (Heterodontiformes, Lamniformes and Orectolobiformes). FAO Species Catalogue for Fishery Purposes. No. 1, Vol. 2. Rome, FAO. 269p. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 8 šeimos  
      3 rūšys
  Būrys
Tikrosios rykliažuvės
(Lamniformes)
    Gentis
(Alopias)

  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
(Alopiidae)

  dar 12 būrių   dar 4 gentys  

Išnašos Redaguoti