FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Alectis
Alcil u0
Alekčiai

Alekčiai - Alectis Rafinesque, 1815, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio (Carangidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Amerikos Samoa (1), Angola (3), Australija (2), Bahamai (1), Barbadosas (2), Belizas (1), Beninas (2), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Džibutis (1), Egiptas (3), Ekvadoras (1), Filipinai (3), Gabonas (2), Gajana (1), Gana (2), Guamas (1), Gvinėja (2), Haitis (1), Honkongas (1), Indija (2), Indonezija (2), Iranas (1), Izraelis (2), Jamaika (2), Japonija (2), Jemenas (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kambodža (1), Kamerūnas (2), Kataras (1), Kenija (1), Kinija (2), Kiribatis (1), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (1), Kuba (2), Kuveitas (1), Liberija (3), Madagaskaras (1), Malaizija (2), Marokas (1), Mauricijus (1), Mauritanija (1), Meksika (2), Mianmaras (1), Mikronezija (1), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (2), Omanas (1), Pakistanas (2), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Saudo Arabija (2), Seišeliai (1), Senegalas (2), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (3), Singapūras (2), Somalis (1), Tailandas (2), Taivanas (2), Tanzanija (2), Togas (2), Trinidadas ir Tobagas (2), Venesuela (1), Vietnamas (2), Šri Lanka (2)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Alectis alexandrinus Geoffroy Saint-Hilaire, 1817
  2.  ? Alectis ciliaris Bloch, 1787
  3.  ? Alectis indicus Rüppell, 1830

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Alectis Rafinesque, 1815. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Alekčiai Report on Integrated Taxonomic Information System (ITIS)
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      3 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Alekčiai
(Alectis)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Stauridinės
(Carangidae)

Išnašos Redaguoti