FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Albuliformes
Bonefish Albula vulpes
Albuliformes

Ašakingosios silkės - Albuliformes Clausen, 1959, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Angola (2), Antigva ir Barbuda (1), Australija (3), Bahamai (3), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (2), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (2), Gabonas (2), Gajana (2), Gana (2), Grenada (1), Guamas (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (2), Gvinėja (2), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (3), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (3), Japonija (4), Jemenas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (5), Kamerūnas (2), Kanada (1), Kinija (1), Kiribatis (3), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (1), Kuba (1), Liberija (2), Madagaskaras (2), Malaizija (2), Marokas (1), Martinika (1), Maršalo salos (2), Mauricijus (3), Meksika (4), Mozambikas (2), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (2), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (5), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (2), Siera Leonė (2), Somalis (2), Sudanas (1), Surinamas (1), Tailandas (2), Taivanas (3), Tanzanija (1), Togas (2), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (3), Tuvalu (2), Vanuatu (2), Venesuela (1), Vietnamas (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Šeimos Redaguoti

  1. Albulinės - Albulidae Clausen, 1959 [1-18]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Albuliformes. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-17)
  • Bartholomai, A. 2010: A new Albian teleost, Euroka dunravenensis gen. et sp. nov. and a new family, Eurokidae, from the Eromanga Basin of Queensland. Memoirs of the Queensland Museum - Nature, 55(1): 69-85. ISSN: 0079-8835

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
Ašakingosios silkės
(Albuliformes)
  1 Šeima
([[]])
  1 Gentis
([[]])
  18 rūšių
         
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)

  dar 45 būriai

Išnašos Redaguoti