FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Albulidae
Bonefish Albula vulpes
Albulidae

Albulinės - Albulidae Clausen, 1959, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Albuliformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

Kūnas iki 40-100 cm ilgio ir iki 8,3 kg svorio.

Biologija Redaguoti

Būdinga lervinė metamorfozė. Lervos - leptocefalai.

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Vandenynų, jūrų atogrąžų ir paatogrąžio zonų priekrantės.

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Angola (2), Antigva ir Barbuda (1), Australija (3), Bahamai (3), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (2), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (2), Gabonas (2), Gajana (2), Gana (2), Grenada (1), Guamas (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (2), Gvinėja (2), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (3), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (3), Japonija (4), Jemenas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (5), Kamerūnas (2), Kanada (1), Kinija (1), Kiribatis (3), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (1), Kuba (1), Liberija (2), Madagaskaras (2), Malaizija (2), Marokas (1), Martinika (1), Maršalo salos (2), Mauricijus (3), Meksika (4), Mozambikas (2), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (2), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (5), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (2), Siera Leonė (2), Somalis (2), Sudanas (1), Surinamas (1), Tailandas (2), Taivanas (3), Tanzanija (1), Togas (2), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (3), Tuvalu (2), Vanuatu (2), Venesuela (1), Vietnamas (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Pošeimiai Redaguoti

  1.  ? Albulinae ?, ? [0-0]
  2.  ? Pterothrissinae ?, ? [0-0]

Gentys Redaguoti

  1. Albulės - Albula Scopoli, 1777
  2. Gisos - Pterothrissus Hilgendorf, 1877

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Albulidae. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-17)

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
   
  Būrys
Ašakingosios silkės
(Albuliformes)
   
        18 rūšių
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Albulinės
(Albulidae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti