FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Albula
Bonefish
Albula

Albulės - Albula Scopoli, 1777, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Albuliformes) būrio (Albulidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Australija (3), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (2), Gabonas (1), Gajana (2), Gana (1), Grenada (1), Guamas (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (2), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (3), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (2), Japonija (3), Jemenas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (5), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kinija (1), Kiribatis (3), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Liberija (1), Madagaskaras (2), Malaizija (2), Marokas (1), Martinika (1), Maršalo salos (2), Mauricijus (3), Meksika (3), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (4), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Somalis (2), Sudanas (1), Surinamas (1), Tailandas (2), Taivanas (2), Tanzanija (1), Togas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Tuvalu (2), Vanuatu (2), Venesuela (1), Vietnamas (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Albula argentea Forster, 1801
  2. Ilgasnukė albulė - Albula forsteri Valenciennes, 1847
  3. Trumpasnukė albulė - Albula glossodonta Forsskål, 1775
  4. Didžiažiotė albulė - Albula nemoptera Fowler, 1911
  5. Gvinėjinė albulė - Albula neoguinaica Valenciennes, 1847
  6. Mažažvynė albulė - Albula oligolepis Hidaka, Iwatsuki, Randall, 2008
  7.  ? Albula virgata Jordan, 1922
  8. Paprastoji albulė - Albula vulpes Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
      8 rūšys
  Būrys
Ašakingosios silkės
(Albuliformes)
    Gentis
Albulės
(Albula)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Albulinės
(Albulidae)

  dar 42 būriai   0  

Išnašos Redaguoti