FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Agonostomus
Agonostomus monticola
Agonostomus

? Agonostomus Bennett, 1832, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Mugiliformes) būrio (Mugilidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Bermudai (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (2), Gajana (1), Grenada (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Hondūras (2), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Madagaskaras (4), Martinika (2), Mauricijus (2), Meksika (1), Naujoji Zelandija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (2), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Reunjonas (1), Salvadoras (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Agonostomus catalai Pellegrin, 1932
  2.  ? Agonostomus monticola Bancroft, 1834
  3.  ? Agonostomus telfair ?, ?
  4.  ? Agonostomus telfairii Bennett, 1832

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Agonostomus Bennett, 1832. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-17)
  • Bennett, E. T. (1832) Observations on a collection of fishes from the Mauritius, presented by Mr. Telfair, with characters of new genera and species. Proceedings of the General Meetings for Scientific Business of the Zoological Society of London 1830-31 (pt 1): 165-169.
  • Harrison, I. J. (2003 [dated 2002]). Mugilidae (1071–1085). In K. E. Carpenter (Ed.), The living marine resources of the western central Atlantic, FAO species identification guide for fishery purposes. Vol. 2. FAO, Rome.
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
      4 rūšys
  Būrys
Kefalžuvės
(Mugiliformes)
    Gentis
(Agonostomus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Kefalžuvės
(Mugilidae)

Išnašos Redaguoti