FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Aetobatus
Aetobatus

Dėmėtosios pelėdinės rajos - Aetobatus De Blainville, 1816, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Rajiformes) būrio (Myliobatidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Džibutis (1), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Gruzija (1), Guamas (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Indija (2), Indonezija (1), Iranas (1), Jamaika (1), Japonija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kinija (1), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Liberija (1), Malaizija (1), Maršalo salos (1), Meksika (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Siera Leonė (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Togas (1), Venesuela (1), Šri Lanka (2)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Aetobatus flagellum Bloch, Schneider, 1801
  2.  ? Aetobatus guttatus Shaw, 1804
  3. Paprastoji pelėdinė raja - Aetobatus narinari Euphrasen, 1790
  4.  ? Aetobatus ocellatus Kuhl, 1823

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Aetobatus de Blainville, 1816. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-17)
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
      4 rūšys
  Būrys
(Rajiformes)
    Gentis
Dėmėtosios pelėdinės rajos
(Aetobatus)

  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
(Myliobatidae)

  0   dar 24 gentys  

Išnašos Redaguoti