FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Actitis
Actitis

Krantiniai tilvikai - Actitis Illiger, 1811, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Charadriiformes) būrio (Scolopacidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (1), Alžyras (1), Angilija (1), Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Aruba (1), Australija (1), Austrija (1), Bachreinas (1), Bahamai (1), Baltarusija (1), Bangladešas (1), Barbadosas (1), Belgija (1), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bolivija (1), Botsvana (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Bulgarija (1), Butanas (1), Danija (2), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Estija (1), Etiopija (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gambija (1), Gana (1), Graikija (1), Grenada (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (2), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Juodkalnija (1), Kaimanų salos (1), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (1), Kipras (1), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kroatija (1), Kuba (1), Laosas (1), Latvija (1), Lenkija (1), Lesotas (1), Liberija (1), Lietuva (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Malavis (1), Malis (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (1), Martinika (1), Mauricijus (1), Meksika (2), Mianmaras (1), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Norvegija (2), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Palestina (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Pitkerno salos (1), Portugalija (2), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Rumunija (1), Rusija (1), Rytų Timoras (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Sirija (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (2), Surinamas (1), Svazilandas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Turkmėnija (1), Uganda (1), Ukraina (1), Uzbekija (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čilė (1), Šri Lanka (1), Švedija (2), Šveicarija (1). 

Rūšys Redaguoti

  1. Krantinis tilvikas - Actitis hypoleucos Linnaeus, 1758
  2.  ? Actitis macularius Linnaeus, 1766

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Actitis lliiger, 1811. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-17)
  • Nomenclator Zoologicus Žr.
  • Urban, E.K., C.H. Fry & S. Keith (1986). The Birds of Africa, Volume II. Academic Press, London. Žr.
  • Actitis. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
      2 rūšys
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
    Gentis
Krantiniai tilvikai
(Actitis)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Tilvikiniai
(Scolopacidae)

  dar 27 būriai   dar 21 gentis  

Išnašos Redaguoti