FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Actinidiaceae
Actinidiaceae

? Actinidiaceae Hutch., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Theales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Bangladešas (1), Belizas (2), Bolivija (8), Butanas (1), Danija (1), Ekvadoras (25), Gvatemala (11), Hondūras (15), Indija (5), Indonezija (4), Ispanija (2), Italija (3), Japonija (8), Jungtinės Amerikos Valstijos (21), Kambodža (1), Kinija (38), Kolumbija (25), Kosta Rika (6), Laosas (1), Lenkija (2), Lietuva (2), Malaizija (4), Meksika (19), Mianmaras (3), Naujoji Zelandija (15), Nepalas (3), Nikaragva (6), Nyderlandai (1), Panama (6), Peru (11), Pietų Korėja (4), Portugalija (1), Prancūzija (3), Rusija (3), Salvadoras (3), Saudo Arabija (1), Tailandas (3), Taivanas (10), Ukraina (1), Venesuela (7), Vietnamas (9), Vokietija (2), Šiaurės Korėja (1), Švedija (3). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Nykstantys (7), Pažeidžiami (13), Beveik nykstantys (5), Nekeliantys susirūpinimo (6).

Gentys Redaguoti

  1. Aktinidija - Actinidia Lindl., ?
  2.  ? Clematoclethra ?, ?
  3.  ? Saurauia ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Eilė
Arbatmediečiai
(Theales)
   
        3 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Actinidiaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti