FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Acentrogobius
Acentrogobius

Acentrogobius (Bleeker, 1874) - grundalinių (Gobiidae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (13), Bachreinas (1), Brunėjus (1), Egiptas (2), Eritrėja (1), Fidžis (2), Filipinai (12), Guamas (1), Honkongas (1), Indija (13), Indonezija (12), Irakas (1), Japonija (12), Kambodža (1), Kenija (3), Kinija (5), Kuveitas (2), Madagaskaras (5), Malaizija (7), Maršalo salos (1), Mikronezija (4), Mozambikas (9), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (2), Pakistanas (2), Papua Naujoji Gvinėja (7), Pietų Afrikos Respublika (4), Pietų Korėja (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (2), Saliamono Salos (2), Saudo Arabija (3), Seišeliai (2), Singapūras (4), Tailandas (9), Taivanas (10), Tanzanija (6), Vanuatu (1), Vietnamas (4), Šri Lanka (4)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Moyle, P. i J. Cech. 2000: Fishes: An Introduction to Ichthyology, 4a. edició, Upper Saddle River, Nova Jersey, Estats Units: Prentice-Hall.
  • Nelson, J.S. 2006: Fishes of the world. Quarta edició. John Wiley & Sons, Inc. Hoboken, Nova Jersey, Estats Units. 601 p. ISBN 0471250317.
  • Wheeler, A. 1985: The World Encyclopedia of Fishes, 2a. edició, Londres: Macdonald.
  • WoRMS (2010). Acentrogobius Bleeker, 1874. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-17)
  • ITIS
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      17 rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Acentrogobius)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Grundalinės
(Gobiidae)

Išnašos Redaguoti