FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Acanthiza chrysorrhoa
Yellowrumpedthornbill
Acanthiza chrysorrhoa
Apsaugos būklė

? Acanthiza chrysorrhoa Quoy, Gaimard, 1830, (Passeriformes) būrio (Acanthizidae) šeimos (Acanthiza) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Tai rusvas paukštis su savitu geltonu pasturgaliu ir plonu tamsiu snapu, uodega juoda, kurios galiukas baltas. Gali užaugti iki 10-12 centimetrų ir sverti 9 gramus.

Biologija Redaguoti

Jis gyvena savanose, krūmynuose ir daugiausia Australijos miškuose. Lizdas yra didelis, sukraunamas iš žolės ir žievės. Lizdas sudarytas iš dviejų dalių viršutinės ir apatinės. Viršutinė dalies forma panaši į puodelį, apatinė į kupolo formos su uždengtu įėjimu. Lizdas kraunamas tankiose lapuotuose medžiuose, šalia galo šakų, vaismedžiuose ar amale. Patelė padeda 2-5 kiaušinius ir peri 17 dienų vieniša. Jaunikliai apsiplunksnuoja po 19 dienų.

Mityba Redaguoti

Maitinasi skruzdėlėmis, vabalais, lervomis. Taip pat ir musėmis, vorais, kartais ir sėklomis.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Acanthiza chrysorrhoa. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 90 šeimų   dar 11 rūšių
       
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Spygliasnapiai
(Acanthiza)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Australiniai spygliasnapiniai
(Acanthizidae)
    Rūšis
(Acanthiza chrysorrhoa)

Išnašos Redaguoti