FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Acanthiza apicalis
Acanthiza apicalis
Apsaugos būklė

? Acanthiza apicalis Gould, 1847, (Passeriformes) būrio (Acanthizidae) šeimos (Acanthiza) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Inland Thornbill yra mažas, vabzdžius ėdantis paukštis. Jis gali būti nuo 9 iki 11 centimetrų ilgio ir sverti 7 gramus. Šio paukščio nugara yra pilkai rudos spalvos, turi rausvą pauodegį ir tamsią uodegą su baltu galiuku. Jo papilvė yra kremo spalvos su juodais dryželiais.Nors patinai ir patelės yra labai panašūs,bet patinai yra šiek tiek didesni.

Biologija Redaguoti

Veisimasis trunka nuo liepos iki gruodžio. Patelės vidutiniškai išperi trys kiaušinius per veisimosi periodą, kuris trunka 19 dienų. Gimę jaunikliai palieka lizdą po 17 dienų. Šie paukščiai gali būti randami visoje Australijos šalies gilumoje, sausame krūmynų slėnyje ir miškingose vietovėse, bet ne atogrąžų, šiauriniuose klimatuose ar Tasmanijoje. Pietvakarių Australijoje, jie taip pat gyvena smėlynų dykynėse,karri ir jarrah miškuose.

Mityba Redaguoti

Minta mažais vorais ir vabzdžiais, retkarčiais sėklomis ir augalinėmis medžiagomis po krūmais ar žalumynais.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Acanthiza apicalis. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.
  • Acanthiza pusilla (Sibley and Monroe 1990, 1993) has been split into A. pusilla and A. apicalis following Christidis and Boles (1994).

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 90 šeimų   dar 11 rūšių
       
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Spygliasnapiai
(Acanthiza)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Australiniai spygliasnapiniai
(Acanthizidae)
    Rūšis
(Acanthiza apicalis)

Išnašos Redaguoti