FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Ablennes
Ablennes

? Ablennes Jordan, Fordice, 1887, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Beloniformes) būrio (Belonidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (1), Bachreinas (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Džibutis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gana (1), Gruzija (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jemenas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kenija (1), Kinija (1), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Martinika (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Meksika (2), Montseratas (1), Mozambikas (1), Nikaragva (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Saliamono Salos (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Siera Leonė (1), Somalis (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Šri Lanka (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Ablennes hians Valenciennes, 1846

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Ablennes Jordan & Fordice, 1887. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-17)
  • Jordan, D. S. & M. W. Fordice (1887) A review of the American species of Belonidae. Proceedings of the United States National Museum. 9(575): 339-361.
  • Fishbase Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
      1 Rūšis
([[]])
  Būrys
Vėjažuvės
(Beloniformes)
    Gentis
(Ablennes)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Vėjažuvinės
(Belonidae)

Išnašos Redaguoti