FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Illiciales
Žvaigždanyžiečiai

Žvaigždanyžiečiai - Illiciales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (4), Australija (2), Butanas (3), Danija (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (3), Filipinai (5), Gvatemala (1), Honkongas (4), Indija (8), Indonezija (6), Iranas (7), Ispanija (1), Japonija (6), Jungtinė Karalystė (9), Jungtinės Amerikos Valstijos (10), Kambodža (1), Kazachija (2), Kinija (54), Kirgizija (2), Kuba (1), Laosas (7), Libanas (2), Makao (1), Malaizija (7), Meksika (2), Mianmaras (11), Nepalas (4), Pakistanas (1), Panama (1), Peru (1), Pietų Korėja (3), Rusija (1), Saudo Arabija (1), Singapūras (2), Tadžikija (3), Tailandas (7), Taivanas (10), Turkija (2), Turkmėnija (3), Ukraina (1), Uzbekija (3), Vietnamas (22), Vokietija (2), Šri Lanka (2). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (1), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Schisandraceae Blume, 1830 [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Žvaigždanyžiečiai
(Illiciales)
  2 šeimos   2 gentys   4 rūšys
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti