FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Chlorophthalmidae
Žaliaakinės

Žaliaakinės - Chlorophthalmidae Clausen, 1959, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Aulopiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angola (3), Antigva ir Barbuda (1), Australija (5), Bahamai (2), Barbadosas (1), Beninas (2), Bermudai (2), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (3), Dominika (3), Dramblio Kaulo Krantas (2), Ekvadoras (1), Filipinai (5), Gabonas (2), Gajana (2), Gana (3), Graikija (1), Grenada (1), Gvadelupa (3), Gvinėja (2), Indonezija (6), Ispanija (2), Italija (2), Japonija (5), Jemenas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (8), Kamerūnas (2), Kanada (3), Kinija (1), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (4), Kosta Rika (3), Kuba (1), Liberija (3), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Marokas (1), Mauritanija (2), Meksika (3), Mozambikas (1), Namibija (3), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (2), Nikaragva (3), Panama (4), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (3), Portugalija (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (2), Puerto Rikas (4), Pusiaujo Gvinėja (2), Rusija (1), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (3), Siera Leonė (2), Somalis (3), Surinamas (3), Taivanas (4), Tanzanija (1), Togas (2), Trinidadas ir Tobagas (2), Tunisas (2), Vakarų Sachara (1), Venesuela (3), Vietnamas (2), Čilė (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Bathysauropsis Regan, 1911
  2.  ? Chlorophthalmus Bonaparte, 1840
  3.  ? Chloropthalmus ?, ?
  4.  ? Parasudis Regan, 1911

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Chlorophthalmidae. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125442 on 2011-02-18
  • Joseph S. Nelson: Fishes of the World. John Wiley & Sons, 2006. ISBN 0-471-25031-7.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
   
  Būrys
Gelmiažuvės
(Aulopiformes)
   
        3 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Žaliaakinės
(Chlorophthalmidae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti