FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Tilmatura dupontii
Tilmatura dupontii
Žėrintysis kolibris
Apsaugos būklė

Žėrintysis kolibris - Tilmatura dupontii Lesson, 1832, žėrinčiųjų kolibrių (Tilmatura) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] Patino kūno ilgis maždaug 9 iki 10 centimetrų, o patelių maždaug 6,5 iki 7,5 centimetrų.Patelės ir patinai yra labai skirtingi. Dvišakė patinų nuodega yra gana ilga.Gerklės spindi mėlyna ir šiek tiek violetine spalva. Karūna ir ausis yra žalios. Už akių yra balta dėmė. Kaklas ir viršutinė dalis yra žalia su kvadratinėmis dėmėmis ant šono ir korpuso. Žemiau gerklės yra balta juosta. Apatinė dalis yra tamsiai žalia. Išorinės uodegos plunksnos yra juodos su baltomis dėmėmis ir raudonos-rudomis juostelėmis. Patelių uodega yra suapvalinta, iš abiejų pusių.Karūna, sprando ir viršutinės dalys yra žalia kaip ir vyrų. Baltos dėmės puošia šonus. Vidinės uodegos plunksnos yra žalios spalvos, išorinės juodos ir su baltomis dėmėmis.

Biologija Redaguoti

Kolibris gyvena pusiau sausringuose drėgnuose miškuose. Jis randamas 750-2500 metrų aukštyje.

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Tilmatura dupontii. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos  
      Rūšis
Žėrintysis kolibris
(Tilmatura dupontii)
  Būrys
Čiurliniai paukščiai
(Apodiformes)
    Gentis
Žėrintieji kolibriai
(Tilmatura)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kolibriniai
(Trochilidae)

Išnašos Redaguoti