FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Phosichthyidae
Šviesžuvinės

Šviesžuvinės - Phosichthyidae Agassiz, 1850, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Stomiiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angola (5), Antarktida (5), Australija (11), Bahamai (7), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (3), Bermudai (7), Bisau Gvinėja (3), Brazilija (3), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (4), Egiptas (1), Ekvadoras (4), Filipinai (2), Gabonas (7), Gana (4), Graikija (2), Grenada (1), Gruzija (1), Gvadelupa (1), Gvinėja (3), Hondūras (1), Indija (2), Indonezija (6), Ispanija (5), Italija (5), Izraelis (2), JAV Mergelių salos (2), JAV mažosios salos (1), Jamaika (2), Japonija (8), Jemenas (3), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kamerūnas (3), Kanada (5), Kenija (2), Kinija (1), Kiribatis (2), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (6), Kosta Rika (2), Kuba (4), Liberija (3), Madagaskaras (7), Marokas (4), Martinika (1), Mauritanija (1), Meksika (10), Mozambikas (1), Namibija (2), Naujoji Kaledonija (6), Naujoji Zelandija (5), Nigerija (3), Nikaragva (2), Norfolkas (1), Omanas (2), Pakistanas (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (3), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (7), Portugalija (4), Prancūzija (7), Prancūzijos Pietų Sritys (5), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (3), Pusiaujo Gvinėja (3), Salvadoras (1), Saudo Arabija (2), Seišeliai (1), Senegalas (4), Sent Lusija (2), Siera Leonė (3), Somalis (4), Sudanas (1), Surinamas (1), Taivanas (8), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (3), Vakarų Sachara (1), Vanuatu (3), Venesuela (6), Čilė (7), Šv. Elenos sala (3), Žaliasis Kyšulys (6)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Gonostomus ?, ?
  2.  ? Ichthyococcus Bonaparte, 1841
  3.  ? Yarrella Goode, Bean, 1896
  4.  ? Phosichthys Hutton, 1872
  5.  ? Polymetme McCulloch, 1926
  6.  ? Pollichthys Grey, 1959
  7.  ? Pollymetme ?, ?
  8.  ? Varrela ?, ? [1]
  9.  ? Vinceguerria ?, ? [1]
  10.  ? Vinciguerria Jordan, Evermann, 1895 [11]
  11.  ? Woodsia ?, ? [2]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Phosichthyidae. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125602 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
   
  Būrys
Švietenžuvės
(Stomiiformes)
   
        21 rūšis
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Šviesžuvinės
(Phosichthyidae)
  6 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti