FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Typhaceae
Typha latifolia01
Švendriniai

Švendriniai - Typhaceae Juss., 1789, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Typhales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (2), Airija (7), Andora (3), Argentina (7), Armėnija (3), Aruba (1), Australija (5), Austrija (14), Azerbaidžanas (1), Bahamai (2), Bangladešas (1), Belgija (6), Belizas (2), Beninas (2), Bolivija (3), Botsvana (1), Brazilija (5), Bulgarija (5), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Danija (8), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Ekvadoras (2), Etiopija (2), Farerai (2), Filipinai (5), Gabonas (1), Gajana (1), Graikija (8), Gvatemala (3), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (3), Indonezija (2), Irakas (1), Iranas (3), Islandija (3), Ispanija (14), Italija (15), Izraelis (3), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (13), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (16), Jungtinės Amerikos Valstijos (19), Kamerūnas (1), Kanada (13), Kazachija (3), Kenija (2), Kinija (12), Kolumbija (5), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kroatija (1), Kuba (1), Lenkija (7), Lichtenšteinas (1), Madagaskaras (3), Malaizija (1), Marokas (3), Meksika (7), Mongolija (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (4), Nepalas (1), Nikaragva (1), Norvegija (10), Nyderlandai (8), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (3), Paragvajus (2), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (6), Portugalija (5), Prancūzija (17), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (2), Ruanda (1), Rumunija (3), Rusija (11), Salvadoras (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Serbija (1), Slovakija (3), Slovėnija (7), Suomija (15), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (5), Tanzanija (4), Turkija (1), Turkmėnija (1), Uganda (2), Ukraina (3), Urugvajus (2), Venesuela (2), Vengrija (5), Vokietija (13), Zambija (1), Zimbabvė (2), Čekija (2), Čilė (2), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (2), Švedija (22), Šveicarija (10). 

Gentys Redaguoti

  1. Šiurpis - Sparganium L., ?
  2. Švendras - Typha L., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Švendriečiai
(Typhales)
  Šeima
Švendriniai
(Typhaceae)
  2 gentys   15 rūšių
         
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)

  dar 18 eilių

Išnašos Redaguoti