FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Typhales
Švendriečiai

Švendriečiai - Typhales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (2), Airija (7), Andora (3), Argentina (7), Armėnija (3), Aruba (1), Australija (5), Austrija (14), Azerbaidžanas (1), Bahamai (2), Bangladešas (1), Belgija (6), Belizas (2), Beninas (2), Bolivija (3), Botsvana (1), Brazilija (5), Bulgarija (5), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Danija (8), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Ekvadoras (2), Etiopija (2), Farerai (2), Filipinai (5), Gabonas (1), Gajana (1), Graikija (8), Gvatemala (3), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (3), Indonezija (2), Irakas (1), Iranas (3), Islandija (3), Ispanija (14), Italija (15), Izraelis (3), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (13), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (16), Jungtinės Amerikos Valstijos (19), Kamerūnas (1), Kanada (13), Kazachija (3), Kenija (2), Kinija (12), Kolumbija (5), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kroatija (1), Kuba (1), Lenkija (7), Lichtenšteinas (1), Madagaskaras (3), Malaizija (1), Marokas (3), Meksika (7), Mongolija (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (4), Nepalas (1), Nikaragva (1), Norvegija (10), Nyderlandai (8), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (3), Paragvajus (2), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (6), Portugalija (5), Prancūzija (17), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (2), Ruanda (1), Rumunija (3), Rusija (11), Salvadoras (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Serbija (1), Slovakija (3), Slovėnija (7), Suomija (15), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (5), Tanzanija (4), Turkija (1), Turkmėnija (1), Uganda (2), Ukraina (3), Urugvajus (2), Venesuela (2), Vengrija (5), Vokietija (13), Zambija (1), Zimbabvė (2), Čekija (2), Čilė (2), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (2), Švedija (22), Šveicarija (10). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nekeliantys susirūpinimo (8).

Šeimos Redaguoti

  1. Švendriniai - Typhaceae Juss., 1789 [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Švendriečiai
(Typhales)
  1 Šeima
([[]])
  2 gentys   15 rūšių
         
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)

  dar 18 eilių

Išnašos Redaguoti