FANDOM

Šv. Elenos sala

Vietininkas Šv. Elenos saloje
Angliškai Saint Helena
Vokiškai St. Helena (Insel)
Prancūziškai Sainte-Hélène (île)
Rusiškai Остров Святой Елены

Šv. Elenos sala – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Šv. Elenos saloje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
26
  • 100px|link=Acanthurus bahianus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthurus bahianus</td><td class="smwtype_str">Acanthurus bahianus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
93
  • 100px|link=Acroceras macrum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acroceras macrum</td><td class="smwtype_str">Acroceras macrum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
173
  • 100px|link=Ageratum conyzoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ageratum conyzoides</td><td class="smwtype_str">Ageratum conyzoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
45
  • 100px|link=Acridotheres tristis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acridotheres tristis</td><td class="smwtype_str">Acridotheres tristis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
19
  • 100px|link=Afrikinis kūgenis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis kūgenis</td><td class="smwtype_str">Conus africanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
9
  • 100px|link=Carcharhinus obscurus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carcharhinus obscurus</td><td class="smwtype_str">Carcharhinus obscurus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
263
  • 100px|link=Acanthocybium solandri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthocybium solandri</td><td class="smwtype_str">Acanthocybium solandri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
3
  • 100px|link=Delphinus delphis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Delphinus delphis</td><td class="smwtype_str">Delphinus delphis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Šv. Elenos saloje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Amiiformes
Amiiformes56
1
  • 100px|link=Amia axillare
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amia axillare</td><td class="smwtype_str">Amia axillare</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Anaspidea
Anaspidea0
2
  • 100px|link=Aplysia brasiliana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aplysia brasiliana</td><td class="smwtype_str">Aplysia brasiliana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
17
  • 100px|link=Atlantinis audrašauklis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atlantinis audrašauklis</td><td class="smwtype_str">Pterodroma mollis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
8
  • 100px|link=Anoplogaster cornuta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anoplogaster cornuta</td><td class="smwtype_str">Anoplogaster cornuta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
1
  • 100px|link=Brotula barbata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brotula barbata</td><td class="smwtype_str">Brotula barbata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
2
  • 100px|link=Cerithium patulum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithium patulum</td><td class="smwtype_str">Cerithium patulum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
3
  • 100px|link=Delphinus delphis
  • pilnas sąrašas
Cetomimiformes
Cetomimiformes5
1
  • 100px|link=Rondeletia loricata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rondeletia loricata</td><td class="smwtype_str">Rondeletia loricata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
127
  • 100px|link=Acanthocybium solandri
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
6
  • 100px|link=Alepisaurus ferox
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alepisaurus ferox</td><td class="smwtype_str">Alepisaurus ferox</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelminiai beriksai
Gelminiai beriksai112
5
  • 100px|link=Melamphaes polylepis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Melamphaes polylepis</td><td class="smwtype_str">Melamphaes polylepis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Atlantisia rogersi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atlantisia rogersi</td><td class="smwtype_str">Atlantisia rogersi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Hexanchiformes
Hexanchiformes18
2
  • 100px|link=Hexanchus griseus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hexanchus griseus</td><td class="smwtype_str">Hexanchus griseus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Phaethon aethereus, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phaethon aethereus</td><td class="smwtype_str">Phaethon aethereus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Sumatrinis dryžasis purplelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sumatrinis dryžasis purplelis</td><td class="smwtype_str">Geopelia striata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Katrykliai
Katrykliai83
3
  • 100px|link=Carcharhinus obscurus
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
3
  • 100px|link=Antennarius multiocellatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennarius multiocellatus</td><td class="smwtype_str">Antennarius multiocellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
6
  • 100px|link=Gaidropsarus insularum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gaidropsarus insularum</td><td class="smwtype_str">Gaidropsarus insularum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes345
1
  • 100px|link=Mugil curvidens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mugil curvidens</td><td class="smwtype_str">Mugil curvidens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Myctophiformes
Myctophiformes387
12
  • 100px|link=Diaphus bertelseni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diaphus bertelseni</td><td class="smwtype_str">Diaphus bertelseni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
4
  • 100px|link=Afrikinis kūgenis
  • pilnas sąrašas
Pingvininiai paukščiai
Pingvininiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Eudyptes chrysocome, Gorfou sauteur - Eudyptes chrysocome - Rockhopper penguin, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eudyptes chrysocome</td><td class="smwtype_str">Eudyptes chrysocome</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
8
  • 100px|link=Arnoglossus capensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arnoglossus capensis</td><td class="smwtype_str">Arnoglossus capensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Polymixiiformes
Polymixiiformes15
1
  • 100px|link=Polymixia nobilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Polymixia nobilis</td><td class="smwtype_str">Polymixia nobilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
17
  • 100px|link=Acanthostracion notacanthus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthostracion notacanthus</td><td class="smwtype_str">Acanthostracion notacanthus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Saccopharyngiformes
Saccopharyngiformes26
1
  • 100px|link=Cyema atrum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyema atrum</td><td class="smwtype_str">Cyema atrum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
9
  • 100px|link=Helicolenus mouchezi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Helicolenus mouchezi</td><td class="smwtype_str">Helicolenus mouchezi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stintžuvės
Stintžuvės425
4
  • 100px|link=Barbantus curvifrons
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Barbantus curvifrons</td><td class="smwtype_str">Barbantus curvifrons</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
6
  • 100px|link=Aulostomus maculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aulostomus maculatus</td><td class="smwtype_str">Aulostomus maculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Anous stolidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anous stolidus</td><td class="smwtype_str">Anous stolidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Thecosomata
Thecosomata0
1
  • 100px|link=Cavolinia tridentata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cavolinia tridentata</td><td class="smwtype_str">Cavolinia tridentata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Tikrosios rykliažuvės
Tikrosios rykliažuvės182
2
  • 100px|link=Isurus oxyrinchus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Isurus oxyrinchus</td><td class="smwtype_str">Isurus oxyrinchus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Torpediniformes
Torpediniformes85
2
  • 100px|link=Torpedo (Tetronarce) nobiliana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Torpedo (Tetronarce) nobiliana</td><td class="smwtype_str">Torpedo (Tetronarce) nobiliana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Umbraculida
Umbraculida0
1
  • 100px|link=Umbraculum umbraculum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Umbraculum umbraculum</td><td class="smwtype_str">Umbraculum umbraculum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
28
  • 100px|link=Apterichtus kendalli
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apterichtus kendalli</td><td class="smwtype_str">Apterichtus kendalli</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Akmeninis keklikas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Akmeninis keklikas</td><td class="smwtype_str">Alectoris graeca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
11
  • 100px|link=Belone belone
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Belone belone</td><td class="smwtype_str">Belone belone</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
33
  • 100px|link=Argyropelecus hemigymnus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argyropelecus hemigymnus</td><td class="smwtype_str">Argyropelecus hemigymnus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
10
  • 100px|link=Acridotheres tristis
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Šv. Elenos saloje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
1
  • 100px|link=Fumaria muralis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fumaria muralis</td><td class="smwtype_str">Fumaria muralis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
2
  • 100px|link=Schizolaena rosea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Schizolaena rosea</td><td class="smwtype_str">Schizolaena rosea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai0
2
  • 100px|link=Colocasia esculenta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Colocasia esculenta</td><td class="smwtype_str">Colocasia esculenta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Astriečiai
Astriečiai0
22
  • 100px|link=Ageratum conyzoides
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
4
  • 100px|link=Buddleja stachyoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Buddleja stachyoides</td><td class="smwtype_str">Buddleja stachyoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
10
  • 100px|link=Brugmansia suaveolens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brugmansia suaveolens</td><td class="smwtype_str">Brugmansia suaveolens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
7
  • 100px|link=Burretiodendron yunnanense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Burretiodendron yunnanense</td><td class="smwtype_str">Burretiodendron yunnanense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
3
  • 100px|link=Ficus religiosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ficus religiosa</td><td class="smwtype_str">Ficus religiosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
8
  • 100px|link=Diospyros dichrophylla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diospyros dichrophylla</td><td class="smwtype_str">Diospyros dichrophylla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
1
  • 100px|link=Empetrum rubrum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Empetrum rubrum</td><td class="smwtype_str">Empetrum rubrum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
12
  • 100px|link=Astilbe amabilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Astilbe amabilis</td><td class="smwtype_str">Astilbe amabilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
2
  • 100px|link=Catharanthus roseus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Catharanthus roseus</td><td class="smwtype_str">Catharanthus roseus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
4
  • 100px|link=Dovyalis caffra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dovyalis caffra</td><td class="smwtype_str">Dovyalis caffra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
17
  • 100px|link=Amaranthus polygonoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amaranthus polygonoides</td><td class="smwtype_str">Amaranthus polygonoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
2
  • 100px|link=Callitriche christensenii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Callitriche christensenii</td><td class="smwtype_str">Callitriche christensenii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
2
  • 100px|link=Alpinia zerumbet
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alpinia zerumbet</td><td class="smwtype_str">Alpinia zerumbet</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
2
  • 100px|link=Cardamine hirsuta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cardamine hirsuta</td><td class="smwtype_str">Cardamine hirsuta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
8
  • 100px|link=Clutia pulchella
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clutia pulchella</td><td class="smwtype_str">Clutia pulchella</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
4
  • 100px|link=Lobelia scaevolifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lobelia scaevolifolia</td><td class="smwtype_str">Lobelia scaevolifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
2
  • 100px|link=Phormium tenax
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phormium tenax</td><td class="smwtype_str">Phormium tenax</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
1
  • 100px|link=Magnolia figo
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Magnolia figo</td><td class="smwtype_str">Magnolia figo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
4
  • 100px|link=Craterosiphon pseudoscandens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Craterosiphon pseudoscandens</td><td class="smwtype_str">Craterosiphon pseudoscandens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
5
  • 100px|link=Azadirachta excelsa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Azadirachta excelsa</td><td class="smwtype_str">Azadirachta excelsa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
1
  • 100px|link=Frankenia portulacifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Frankenia portulacifolia</td><td class="smwtype_str">Frankenia portulacifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Notreliečiai
Notreliečiai0
7
  • 100px|link=Lamium amplexicaule
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lamium amplexicaule</td><td class="smwtype_str">Lamium amplexicaule</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
17
  • 100px|link=Ceratonia siliqua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceratonia siliqua</td><td class="smwtype_str">Ceratonia siliqua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
2
  • 100px|link=Monnina itapoanensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Monnina itapoanensis</td><td class="smwtype_str">Monnina itapoanensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raflezijiečiai
Raflezijiečiai0
1
  • 100px|link=Rafflesia philippensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rafflesia philippensis</td><td class="smwtype_str">Rafflesia philippensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
2
  • 100px|link=Anagallis arvensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anagallis arvensis</td><td class="smwtype_str">Anagallis arvensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
8
  • 100px|link=Canthium merrillianum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canthium merrillianum</td><td class="smwtype_str">Canthium merrillianum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
3
  • 100px|link=Rumex crispus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rumex crispus</td><td class="smwtype_str">Rumex crispus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
6
  • 100px|link=Apium australe
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apium australe</td><td class="smwtype_str">Apium australe</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
3
  • 100px|link=Geranium sanguineum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geranium sanguineum</td><td class="smwtype_str">Geranium sanguineum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
83
  • 100px|link=Acroceras macrum
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai0
4
  • 100px|link=Juncus bufonius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus bufonius</td><td class="smwtype_str">Juncus bufonius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
2
  • 100px|link=Clematis munroiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clematis munroiana</td><td class="smwtype_str">Clematis munroiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
2
  • 100px|link=Nesiota elliptica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nesiota elliptica</td><td class="smwtype_str">Nesiota elliptica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.