FANDOM

Čadas
Flag of Chad
LocationChad
Vietininkas Čade
Angliškai Chad
Vokiškai Tschad
Prancūziškai Tchad
Rusiškai Чад

Čadas – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Čade aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (klasė nepriskirti)
Angiosperms (klasė nepriskirti)403
2
  • 100px|link=Gomphandra oblongifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gomphandra oblongifolia</td><td class="smwtype_str">Gomphandra oblongifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys3,276
10
  • 100px|link=Chaetodon hoefleri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chaetodon hoefleri</td><td class="smwtype_str">Chaetodon hoefleri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai71,236
108
  • 100px|link=Allium cepa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium cepa</td><td class="smwtype_str">Allium cepa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai191,469
363
  • 100px|link=Abelmoschus esculentus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abelmoschus esculentus</td><td class="smwtype_str">Abelmoschus esculentus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai11,405
169
  • 100px|link=Abisininis ragasnapis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abisininis ragasnapis</td><td class="smwtype_str">Bucorvus abyssinicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai16,821
4
  • 100px|link=Conus proximus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Conus proximus</td><td class="smwtype_str">Conus proximus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys41,892
28
  • 100px|link=Arius gigas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arius gigas</td><td class="smwtype_str">Arius gigas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Čade aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai181
2
  • 100px|link=Bukauodegis audrašauklis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bukauodegis audrašauklis</td><td class="smwtype_str">Hydrobates pelagicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės834
1
  • 100px|link=Brotula barbata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brotula barbata</td><td class="smwtype_str">Brotula barbata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Characiformes
Characiformes11
1
  • 100px|link=Brycinus macrolepidotus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brycinus macrolepidotus</td><td class="smwtype_str">Brycinus macrolepidotus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės22,398
21
  • 100px|link=Chaetodon hoefleri
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai166
10
  • 100px|link=Afrikinis gandrėnas, Yellow-billed Storks, Lake Manyara, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis gandrėnas</td><td class="smwtype_str">Mycteria ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai160
2
  • 100px|link=Centropus senegalensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centropus senegalensis</td><td class="smwtype_str">Centropus senegalensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai394
8
  • 100px|link=Baltagalvis libis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltagalvis libis</td><td class="smwtype_str">Lybius leucocephalus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai236
2
  • 100px|link=Nendrinė vištelė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nendrinė vištelė</td><td class="smwtype_str">Gallinula chloropus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai79
2
  • 100px|link=Morus bassanus, Gannets New Zealand, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Morus bassanus</td><td class="smwtype_str">Morus bassanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai347
4
  • 100px|link=Ilgauodegis purplelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ilgauodegis purplelis</td><td class="smwtype_str">Oena capensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys789
4
  • 100px|link=Lophius budegassa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lophius budegassa</td><td class="smwtype_str">Lophius budegassa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai13
1
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai137
2
  • 100px|link=Caprimulgus inornatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus inornatus</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus inornatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Menkiažuvės
Menkiažuvės1,651
1
  • 100px|link=Merluccius polli
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Merluccius polli</td><td class="smwtype_str">Merluccius polli</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Neogastropoda
Neogastropoda0
4
  • 100px|link=Conus proximus
  • pilnas sąrašas
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai438
1
  • 100px|link=Kramerio žieduotoji papūga
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kramerio žieduotoji papūga</td><td class="smwtype_str">Psittacula krameri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai242
3
  • 100px|link=Balinė pelėda, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balinė pelėda</td><td class="smwtype_str">Asio flammeus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,747
2
  • 100px|link=Psettodes bennettii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Psettodes bennettii</td><td class="smwtype_str">Psettodes bennettii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,400
1
  • 100px|link=Tetraodon lineatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tetraodon lineatus</td><td class="smwtype_str">Tetraodon lineatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ragasnapiniai paukščiai
Ragasnapiniai paukščiai59
3
  • 100px|link=Abisininis ragasnapis
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai359
11
  • 100px|link=Afrikinis grifas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis grifas</td><td class="smwtype_str">Gyps africanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės1,385
1
  • 100px|link=Pellonula leonensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pellonula leonensis</td><td class="smwtype_str">Pellonula leonensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės3,003
2
  • 100px|link=Scorpaena elongata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Scorpaena elongata</td><td class="smwtype_str">Scorpaena elongata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai453
18
  • 100px|link=Alle alle
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alle alle</td><td class="smwtype_str">Alle alle</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Turakiniai paukščiai
Turakiniai paukščiai24
1
  • 100px|link=Crinifer piscator
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crinifer piscator</td><td class="smwtype_str">Crinifer piscator</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Unguriažuvės
Unguriažuvės2,294
2
  • 100px|link=Muraena melanotis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Muraena melanotis</td><td class="smwtype_str">Muraena melanotis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai312
5
  • 100px|link=Akmeninė kurapka
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Akmeninė kurapka</td><td class="smwtype_str">Ptilopachus petrosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės770
1
  • 100px|link=Cypselurus callopterus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cypselurus callopterus</td><td class="smwtype_str">Cypselurus callopterus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai504
4
  • 100px|link=Afrikinis palminis čiurlys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis palminis čiurlys</td><td class="smwtype_str">Cypsiurus parvus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šamažuvės
Šamažuvės973
1
  • 100px|link=Arius gigas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai163
9
  • 100px|link=Margasis tulžys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Margasis tulžys</td><td class="smwtype_str">Ceryle rudis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai6,669
74
  • 100px|link=Amadina fasciata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amadina fasciata</td><td class="smwtype_str">Amadina fasciata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai194
7
  • 100px|link=Afrikinė žąselė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinė žąselė</td><td class="smwtype_str">Nettapus auritus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Čade aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (būrys)
Angiosperms (būrys)0
2
  • 100px|link=Gomphandra oblongifolia
  • pilnas sąrašas
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai2,627
1
  • 100px|link=Bergia suffruticosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bergia suffruticosa</td><td class="smwtype_str">Bergia suffruticosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Arekiečiai
Arekiečiai2,465
2
  • 100px|link=Hyphaene thebaica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hyphaene thebaica</td><td class="smwtype_str">Hyphaene thebaica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai3,176
2
  • 100px|link=Amorphophallus abyssinicus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amorphophallus abyssinicus</td><td class="smwtype_str">Amorphophallus abyssinicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Astriečiai
Astriečiai24,686
83
  • 100px|link=Acmella caulirhiza
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acmella caulirhiza</td><td class="smwtype_str">Acmella caulirhiza</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai8,629
13
  • 100px|link=Blepharis involucrata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Blepharis involucrata</td><td class="smwtype_str">Blepharis involucrata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai3,294
22
  • 100px|link=Datura innoxia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Datura innoxia</td><td class="smwtype_str">Datura innoxia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai4,331
7
  • 100px|link=Abelmoschus esculentus
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai3,982
4
  • 100px|link=Celtis toka
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Celtis toka</td><td class="smwtype_str">Celtis toka</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai432
3
  • 100px|link=Aponogeton fotianus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aponogeton fotianus</td><td class="smwtype_str">Aponogeton fotianus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
3
  • 100px|link=Diospyros abyssinica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diospyros abyssinica</td><td class="smwtype_str">Diospyros abyssinica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Eriocaulales
Eriocaulales0
3
  • 100px|link=Eriocaulon afzelianum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eriocaulon afzelianum</td><td class="smwtype_str">Eriocaulon afzelianum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai5,311
12
  • 100px|link=Amygdalus triloba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amygdalus triloba</td><td class="smwtype_str">Amygdalus triloba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai27,405
15
  • 100px|link=Eria sordida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eria sordida</td><td class="smwtype_str">Eria sordida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai6,743
12
  • 100px|link=Brachystelma mortonii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brachystelma mortonii</td><td class="smwtype_str">Brachystelma mortonii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai772
11
  • 100px|link=Salix bistyla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix bistyla</td><td class="smwtype_str">Salix bistyla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai8,204
9
  • 100px|link=Alternanthera sessilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alternanthera sessilis</td><td class="smwtype_str">Alternanthera sessilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Imbieriečiai
Imbieriečiai2,333
1
  • 100px|link=Costus spectabilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Costus spectabilis</td><td class="smwtype_str">Costus spectabilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kapariečiai
Kapariečiai3,903
9
  • 100px|link=Boscia senegalensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Boscia senegalensis</td><td class="smwtype_str">Boscia senegalensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai9,510
27
  • 100px|link=Acalypha brachiata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acalypha brachiata</td><td class="smwtype_str">Acalypha brachiata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai2,390
1
  • 100px|link=Campanula monodiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Campanula monodiana</td><td class="smwtype_str">Campanula monodiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Komeliniečiai
Komeliniečiai1,210
1
  • 100px|link=Stegolepis perligulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Stegolepis perligulata</td><td class="smwtype_str">Stegolepis perligulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lauramediečiai
Lauramediečiai2,594
1
  • 100px|link=Beilschmiedia anacardioides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Beilschmiedia anacardioides</td><td class="smwtype_str">Beilschmiedia anacardioides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai10,460
10
  • 100px|link=Allium cepa
  • pilnas sąrašas
Lūgniečiai
Lūgniečiai69
2
  • 100px|link=Ceratophyllum demersum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceratophyllum demersum</td><td class="smwtype_str">Ceratophyllum demersum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai2,217
4
  • 100px|link=Annona senegalensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Annona senegalensis</td><td class="smwtype_str">Annona senegalensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai9,975
10
  • 100px|link=Anogeissus leiocarpa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anogeissus leiocarpa</td><td class="smwtype_str">Anogeissus leiocarpa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai5,004
12
  • 100px|link=Agathosma serpyllacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agathosma serpyllacea</td><td class="smwtype_str">Agathosma serpyllacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai4,428
8
  • 100px|link=Citrullus colocynthis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Citrullus colocynthis</td><td class="smwtype_str">Citrullus colocynthis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai11,634
22
  • 100px|link=Aloysia densispicata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aloysia densispicata</td><td class="smwtype_str">Aloysia densispicata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pliumbagiečiai
Pliumbagiečiai128
1
  • 100px|link=Limonium sinuatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Limonium sinuatum</td><td class="smwtype_str">Limonium sinuatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai23,535
43
  • 100px|link=Acacia laeta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acacia laeta</td><td class="smwtype_str">Acacia laeta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai2,580
2
  • 100px|link=Androsace tribracteata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace tribracteata</td><td class="smwtype_str">Androsace tribracteata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai13,583
26
  • 100px|link=Coffea liberica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coffea liberica</td><td class="smwtype_str">Coffea liberica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
4
  • 100px|link=Calopsis membranacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calopsis membranacea</td><td class="smwtype_str">Calopsis membranacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai1,266
3
  • 100px|link=Calligonum polygonoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calligonum polygonoides</td><td class="smwtype_str">Calligonum polygonoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai1,631
4
  • 100px|link=Agelanthus dodoneifolius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agelanthus dodoneifolius</td><td class="smwtype_str">Agelanthus dodoneifolius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Snaputiečiai
Snaputiečiai1,396
5
  • 100px|link=Erodium malacoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erodium malacoides</td><td class="smwtype_str">Erodium malacoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai16,945
67
  • 100px|link=Bolboschoenus maritimus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bolboschoenus maritimus</td><td class="smwtype_str">Bolboschoenus maritimus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai3,514
4
  • 100px|link=Aconitum brunneum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum brunneum</td><td class="smwtype_str">Aconitum brunneum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai1,590
2
  • 100px|link=Cryptandra longistaminea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cryptandra longistaminea</td><td class="smwtype_str">Cryptandra longistaminea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.