FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Nepenthales
Ąsoteniečiai

Ąsoteniečiai - Nepenthales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (4), Andora (1), Argentina (3), Australija (79), Austrija (5), Belgija (2), Belizas (2), Beninas (2), Bolivija (5), Brazilija (14), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Butanas (1), Danija (3), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Estija (2), Etiopija (1), Filipinai (3), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gabonas (2), Gajana (8), Gambija (1), Grenlandija (1), Hondūras (2), Honkongas (3), Indija (4), Indonezija (4), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (3), Italija (3), Jamaika (1), Japonija (14), Jungtinė Karalystė (6), Jungtinės Amerikos Valstijos (22), Kambodža (1), Kamerūnas (3), Kanada (7), Kinija (5), Kolumbija (5), Kosta Rika (1), Kroatija (1), Kuba (4), Laosas (1), Lenkija (4), Lesotas (2), Liberija (2), Lichtenšteinas (1), Madagaskaras (7), Malaizija (1), Malavis (3), Malis (1), Meksika (2), Mianmaras (1), Mikronezija (1), Mozambikas (3), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (11), Nepalas (1), Nigerija (2), Nikaragva (1), Norvegija (3), Nyderlandai (3), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (7), Paragvajus (4), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (25), Pietų Korėja (2), Portugalija (2), Prancūzija (6), Prancūzijos Gviana (2), Pusiaujo Gvinėja (2), Rumunija (5), Rusija (3), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Slovakija (1), Slovėnija (3), Sudanas (2), Suomija (5), Surinamas (3), Tailandas (4), Taivanas (3), Tanzanija (5), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (3), Uganda (1), Ukraina (2), Urugvajus (2), Venesuela (19), Vengrija (2), Vietnamas (3), Vokietija (7), Zambija (2), Zimbabvė (1), Čekija (2), Čilė (1), Šiaurės Korėja (2), Šri Lanka (4), Švedija (19), Šveicarija (4). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (2), Pažeidžiami (3), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (6), Trūksta duomenų (1).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Droseraceae Salisb., 1808 [0-0]
  2.  ? Nepenthaceae Dumort., ? [0-0]
  3.  ? Sarraceniaceae Dumort., 1829 [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Ąsoteniečiai
(Nepenthales)
  3 šeimos   5 gentys   39 rūšys
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti